اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

اقدامات اخیر آمریکا با فشار رژیم صهیونیستی و برای امتیاز‌گیری است

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه اقدامات اخیر آمریکا با فشار رژیم صهیونیستی و برای امتیاز‌گیری انجام می‌شود، گفت: آمریکا برای اینکه بتواند در کشورش و لابی صهیونیست‌ها، آرا را به سوی خود جلب کند، این‌گونه عمل می‌کند.

اقدامات اخیر آمریکا با فشار رژیم صهیونیستی و برای امتیاز‌گیری است

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزه اظهار داشت: نقض تعهدات از سوی آمریکا را از قبل انتظار داشتیم ولی برای اینکه حسن نیتمان را به دنیا ثابت کنیم پای میز مذاکره نشستیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه به توافقی که راضی‌کننده همه طرف‌ها باشد دست یافتیم؛ افزود: اکنون انتظار ما این است که آمریکا و همه کشورهای طرف مذاکره به تعهدات خود عمل کنند.

سبحانی‌نیا اتفاقات اخیر از ناحیه آمریکا را مغایر با روح توافقنامه دانست و ادامه داد: وزارت امور خارجه باید با دقت و احتیاط همه رفتار آمریکا و طرف مقابل را در برخورد با این قضیه زیر نظر داشته باشد.

وی ادامه داد: وقتی آنها به تعهداتشان عمل کردند ما نیز به میزان عمل آنها به تعهداتشان، اقدامات لازم را در مقابل انجام می‌دهیم.

سبحانی‌نیا گفت: نباید رفتارمان در مذاکره به‌گونه‌ای باشد که آنها بخواهند با رفتار خود، به هیئت ایرانی مذاکره‌کننده فشار بیاورند و خواسته‌های خود را به کشور ما تحمیل کنند.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده باید با اقتدار و حمایت‌های رهبری و پشتوانه مردمی، منافع ملی را به صورت حداکثری تأمین کند؛ بیان داشت: در مذاکرات باید خطوط قرمز رعایت شده و اگر آنها به تعهدات خود عمل نکنند به روندی که از گذشته داشته‌ایم ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات اخیر آمریکا با فشار رژیم صهیونیستی و برای امتیاز‌گیری انجام می‌شود، افزود: آمریکا نیز برای اینکه بتواند در کشورش و لابی صهیونیست‌ها، آرا را به سوی خود جلب کند، این‌گونه عمل می‌کند.

انتهای پیام/2202/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول