اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ترکیب تیم ثامن‌الحجج

والیبالیست معلول قمی صاحب نشان طلای مسابقات باشگاه‌های آسیا شد

والیبالیست معلول قمی برای نخستین بار مقام قهرمانی و نشان طلای رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی جانبازان و معلولین آسیا را از آن خود کرد.

والیبالیست معلول قمی صاحب نشان طلای مسابقات باشگاه‌های آسیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات قهرمانی والیبال نشسته باشگاه‌های آسیا در سال 2013 در حالی به کار خود پایان داد که نماینده والیبال نشسته کشورمان یعنی تیم ثامن الحجج سبزوار با عبور از سد تمام حریفان خود به عنوان قهرمانی دست یافت.

این قهرمانی نه تنها در قاره کهن دارای ارزش و اعتبار برای ورزش جانبازان و معلولین کشورمان بود بلکه منجر به کسب سهمیه‌ای دیگر برای رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی مردان باشگاه‌های جهان شد و بدین ترتیب فرصت بروز توانمندی‌های والیبال نشسته کشورمان در رقابت‌های جهانی نیز وجود دارد.

تیم ثامن الحجج سبزوار به عنوان مدافع عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه‌های کشور در حالی به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا به میدان رفت که در تمام بازی‌های خود پرقدرت ظاهر شد و به عنوان قهرمانی رسید.

این موفقیت ارزنده در حالی برای نماینده والیبال نشسته کشورمان در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا رقم خورد که در ترکیب این تیم یک بازیکن جوان و آینده‌دار قمی به نام حسین گلستانی نیز حضور داشت و گلستانی به توفیق قهرمانی در آسیا دست یافت.

گلستانی که کمتر از دو ماه قبل همراه با تیم ملی والیبال نشسته جوانان کشورمان در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی به میزبانی کشور مالزی حضور یافته بود به عنوان کاپیتان تیم ملی توانست جام قهرمانی این دوره از پیکارها را بالای سر ببرد.

این والیبالیست آینده‌دار قمی در ترکیب تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار نیز در پیکارهای باشگاه‌های آسیا درخشید به طوری که نماینده کشورمان در دیدار نهایی که برابر نماینده عراق برگزار شد، در سه گیم با نتایج 25 بر 12، 25 بر 13 و 25 بر 11 حریف را مغلوب کرد، ضمن اینکه تیم عراق نیز تنها در گیم سوم با نتیجه 27 بر 25 توانست بر ثامن الحجج غلبه کند.

بر این اساس ثامن الحجج سبزوار موفق شد با کسب عنوان قهرمانی باشگاه‌های آسیا به سهمیه جهانی برای حضور در رقابت‌های باشگاه‌های جهان که سال 2014 در روسیه برگزار می‌شود، دست یابد در حالی که والیبال نشسته ایران پیش از این نیز موفق به کسب سهمیه برای مسابقات جهانی شده بود.

حسین گلستانی در حالی با تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار به مقام قهرمانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا دست پیدا کرد که در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیز عضو این تیم است و امسال شرایط بسیار مناسبی برای به دست آوردن قهرمانی دارند.

انتهای پیام/78002/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول