اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

همایش پیشگیری از بیماری ایدز با معرفی مقالات برتر در دورود برگزار شد

همایش نقش رابط‌های سلامت در پیشگیری از بیماری ایدز در شهرستان درود برگزار و مقالات برتر این همایش نیز معرفی شدند.

همایش پیشگیری از بیماری ایدز با معرفی مقالات برتر در دورود برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، معاون گروه پیشگیری و مبارزه با درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان امشب در همایش استانی جایگاه رابط‌های سلامت در پیشگیری از بیماری ایدز که در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور دورود برگزار شد، در خصوص هدف از برگزاری این مراسم، گفت: هدف از برگزاری این همایش ایجاد حساسیت و یک یادآوری دوباره نسب به بیماری ایدز است.

محمد ساکی ادامه داد: این بیماری در جامعه یک واقعیت است که همه ما وظیفه داریم، خود و دیگران را با افزایش سطح آگاهی نسبت به این بیماری حفظ کنیم، البته در این بخش رسالت گروه‌های دانش آموخته همچون دانشجویان افزون بر سایر آحاد مردم است.

وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه در پیشگیری از بیماری ایدز، عنوان داشت: رسانه می‌تواند نقش پر رنگی در زمینه اطلاع‌رسانی به مردم داشته باشد، تا روز به روز شاهد آلودگی هرچه کمتر مردم به این بیماری باشیم.

معاون گروه پیشگیری و مبارزه با درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان، سطح مقالات ارائه شده به این همایش را خوب دانست و ابراز داشت: در این همایش 50 مقاله علمی و 24 پوستر مربوط به بیماری ایدز به دبیرخانه همایش ارسال شده که از این میان شش مقاله به عنوان مقالات برتر توسط هیئت داوران انتخاب شد و جوایزی نقدی به همراه لوح شرکت در همایش به آنها اهدا شد.

لازم به ذکر است، این همایش با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، شبکه بهداشت شهرستان دورود، دانشگاه پیام نور دورود برگزار شده و راه‌های مختلف پیشگیری از شیوع بیماری ایدز در جامعه توسط اساتید و کارشناسان این حوزه بررسی شد.

همچنین در پایان این مراسم به مناسبت روز جهانی داوطلبان سلامت از گروه‌های رابط سلامت شهرستان دورود با اهدا جوایز و لوح یادبود، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2304/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول