اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سراوان:

مدارس سراوان امکان خرید سوخت زمستانی ندارند

مدیر آموزش و پرورش سراوان گفت: در بحث تامین سوخت زمستانی مشکلی نداریم بلکه مشکل در خرید آن از سوی مدارس است که با توجه به سرانه مدارس امکان خرید آن نیست.

مدارس سراوان امکان خرید سوخت زمستانی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، حسن نوروزی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش سراوان، اظهار داشت: امسال با توجه به دو حادثه زلزله و سیل مجبور به جابه‌جایی تعدادی از مدارس شدیم که این مهم با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران محقق شد و در ابتدای سال تحصیلی شاهد بازگشایی تمام مدارس شهرستان بودیم که این یک افتخار برای شهرستان است.

این مسئول در ادامه خواستار جابه‌جایی کارگاه‎های پر سر و صدا در خیابان سید قطب که در این مکان فضاهای آموزشی و اداری آموزش و پرورش مشغول به انجام فعالیت هستند، به مکان‎های مناسب شد.

وی ادامه داد: در بحث تامین سوخت زمستانی مشکلی نداریم بلکه مشکل در خرید آن از سوی مدارس است که با توجه به سرانه مدارس امکان خرید آن نیست.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان در مورد املاک آموزشی گفت: صدرصد املاک آموزشی شهری شناسنامه‎دار و مشخص شده هستند.

وی همچنین گفت: 39 کانکس نیاز واقعی و واجب مدارس شهرستان هستند که نیاز به پیگیری جدی دارد.

مولوی ابراهیم ارباب امام جمعه موقت مسجد نور و مدرس حوزه علمیه اشاعه التوحید نیز در ادامه اظهار داشت: دولت، دولت تدبیر و امید است باید به آموزش و پرورش که اساس و زیربنای یک کشور است و همچنین شهرستان سراوان که دارای مرز 384 کیلومتری با کشور پاکستان است، بیشتر توجه کرد.

وی افزود: می‎طلبد تدبیری انجام شود تا مجموعه آموزشی با شور و ذوق به امر مهم تعلیم و تعلم و تربیت نسل آینده بپردازد و خیرین و معتمدان شهرستان در این امور تربیتی انفاق کنند با توجه به اینکه در جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم می‎طلبد به فرامین قرآنی و اسلامی لبیک گفته و با دل و جان مجموعه آموزشی شهرستان را یاری کرده تا شاهد رشد و پیشرفت فرزندانمان و موفقیت آنان در عرصه‎های کشوری و جهانی باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سراوان نیز در این جلسه گفت: نیروی انتظامی به عنوان حافظان امنیت شهروندان بوده وظیفه نیروی انتظامی تعامل با مردم است.

داوودی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش زیربنای امنیت است و در سایه امنیت پایدار می‌توان به پله‌های پیشرفت و ترقی رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: می‌طلبد که از مدارس و منزل فرهنگ حفظ رعایت قوانین نهادینه شود.

انتهای پیام/‌75004/ش40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول