اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفتی اردبیل:

اردبیلی‌ها در مصرف بنزین 11 درصد رشد داشتند

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: مردم استان اردبیل در مصرف بنزین 11 درصد افزایش داشتند که این نشان از انجام سفرهای بیشتر و ورود خودروهای جدید بوده است.

اردبیلی‌ها در مصرف بنزین 11 درصد رشد داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود آقامحمدیان عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات تأمین سوخت مازاد برخی از واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها در اردبیل اظهار داشت: در بحث ذخیره‌سازی سوخت مازاد واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله نفت گاز و نفت سفید مشکلی وجود ندارد و ما حتی برای جایگزین کردن این سوخت‌ها نیز تدابیر و راهکارهای مناسب را در نظر گرفتیم.

وی با بیان اینکه در تأمین سوخت زمستانی در سطح استان هیچ مشکل و دغدغه‌ای وجود ندارد، تصریح کرد: به میزان کافی نفت سفید و گازوئیل ذخیره‌سازی شده و اهالی استان اردبیل نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

آقامحمدیان از توزیع سهمیه نفت بین روستاییان و ساکنان مناطق محروم خبر داد و خاطر نشان کرد: ما علاوه بر سهمیه آذر در روزهای گذشته سهمیه دی ماه را نیز توزیع کردیم تا ساکنان مناطق روستایی در این زمینه دغدغه‌ای نداشته باشند.

این مسئول به افزایش 11 درصدی مصرف بنزین در استان اردبیل در هشت ماهه امسال اشاره کرد و ادامه داد: این افزایش مصرف به دلیل انجام سفرهای زیاد و ورود خودروهای جدید به عرصه مصرف بنزین بوده که در این باب در جایگاه‌ها عرضه بنزین به راحتی و با سهولت انجام شده است.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: برخلاف بنزین میزان مصرف گازوئیل در این استان شش درصد و نفت سفید نیز 26 درصد کاهش یافته که با ادامه این فرآیند می‌توان امیدوار بود که مصرف به پایین‌ترین حد خود تا پایان سال برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفتی استان فعالیت 59 جایگاه سی.ان.جی و عرضه گاز طبیعی را به هموطنان یادآور شد و بیان کرد: با همکاری مشترک شرکت گاز، تأمین گاز مورد نیاز این جایگاه‌ها با روند مطلوب ادامه دارد و جایگاه‌داران نیز در تعاملی مثبت سعی دارند بدهی خود را به شرکت گاز پرداخت کنند.

آقامحمدیان یادآور شد: ما در نظر داریم تا در شهرک‌های صنعتی، واحدهای مسکونی پرجمعیت و مراکز پرتردد جایگاه‌های کوچک عرضه سوخت را راه‌اندازی کنیم تا بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌ها در عرضه بهتر این محصولات برطرف شده و مردم به راحتی بتوانند خدمات مناسب دریافت کنند.

وی در ادامه گفت: این شرکت آمادگی دارد در تمامی مناطق استان سوخت مورد نیاز را در ایام زمستان تأمین کند که در این ارتباط ذخیره‌سازی‌های مطلوب نیز انجام شده است.

آقامحمدیان مردم استان را به مصرف بهینه سوخت و فرآورده‌های آن دعوت کرد و افزود: ضروری است در این زمینه اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی انجام شده و مردم به صرفه‌جویی بیشتر کمک کنند.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول