اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر کشتی آزاد کشور/

شهرآورد کشتی مازندران در بابل

دو تیم خونه‌به‌خونه بابل و گاز مازندران در لیگ برتر کشتی آزاد کشور برگزار کننده شهرآورد کشتی استان در بابل هستند.

شهرآورد کشتی مازندران در بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفته ششم لیگ برتر کشتی آزاد کشور، روزهای پنجشنبه و جمعه 28 و 29 آذر با انجام چهار مسابقه انجام می‌گیرد که سه نماینده کشتی مازندران به مصاف حریفان می‌روند.

تیم خونه‌به‌خونه بابل که با پنج پیروزی و کسب 10 امتیاز صعودش را به مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد کشور مسجل کرد.

این هفته در خانه به مصاف دیگر تیم هم استانی خود گاز مازندران می‌رود که با چهار امتیاز در رده دوم بوده و برای صعود باید پیروز شود.

این مسابقه حساس روز جمعه 29 آذر از ساعت 16 در سالن ورزشی دانشگاه آزاد بابل برگزار می‌شود که در صورت پیروزی گاز بر‌ خونه‌به‌خونه این تیم نیز به مرحله نهایی صعود می‌کند.

در دیگر مسابقه نیز روز پنجشنبه 28 آذر از ساعت 16 تیم هیئت کشتی رستمکلا  در سالن تختی سبزوار مهمان موسسه مالی اعتباری ثامن سبزوار است.

در این گروه تیم ثامن سبزوار با هشت امتیاز صعودش را به مرحله نهایی مسجل کرد اما هیئت کشتی رستمکلا با دو امتیاز شانسی برای صعود ندارد.

در دیگر مسابقات این هفته روز جمعه 29 آذر دو تیم ثامن مشهد و شهدای زنجان در مشهد و گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی و استیل آذین ایرانیان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، تاکنون صعود سه تیم خونه‌به‌خونه بابل، استیل آذین ایرانیان و ثامن سبزوار به مرحله نهایی مسجل شده و دیگر تیم صعود کننده از بین سه تیم گاز مازندران،ثامن مشهد و شهدای زنجان مشخص می‌شود.

انتهای پیام/86005/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول