اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تکذیب مسئولان درباره افزایش قیمت قبور در کرمانشاه

صحبت‌هایی در گوشه و کنار مبنی بر بالا رفتن قیمت قبور در کرمانشاه شنیده می‌شود و مسئولان مربوطه هر گونه افزایش قیمت در این‌باره را تکذیب می‌کنند.

تکذیب مسئولان درباره افزایش قیمت قبور در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صحبت‌هایی در گوشه و کنار مبنی بر بالا رفتن قیمت قبور در کرمانشاه شنیده می‌شود، در حالی‌که بسیاری از افراد توانایی پرداخت مبالغ زیاد برای تهیه قبر را ندارند.

یک شهروند کرمانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: بالا رفتن قیمت قبر ظلمی بزرگ به مردمی است که توان پرداخت مبالغ سنگین را ندارند.

کیانوش یعقوبی تصریح کرد: شهرداری درآمدهای زیادی دارد و تمرکز کردن بر روی افزایش قیمت قبر در کرمانشاه کاری غیراصولی است.

یعقوبی با اشاره به اینکه شهرداری باید به ‌دنبال درآمدزایی از طریق توسعه شهر و اقدامات کارشناسی دیگر باشد، افزود: شهرداری نباید از طریق بالا بردن قیمت قبر به ‌فکر افزایش درآمد باشد.

این شهروند کرمانشاهی به‌مزاح گفت: در صورت تصمیم‌گیری برای افزایش قیمت قبر در سال آینده، شهروندان برای مردن تا پایان سال‌جاری فرصت خوبی دارند.

شهاب علی‌اکبری مدیر سازمان آرامستان شهرداری کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه خاطرنشان کرد: قیمت پیش‌فروش قبر بالا رفته، اما تا پایان سال‌جاری افزایش قیمتی وجود ندارد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تاکنون هیچ‌گونه افزایش قیمتی در خصوص فروش قبرها صورت نگرفته است.

امیر رحیمی اذعان داشت: افزایش قیمت براساس مصوبه شورا صورت می‌گیرد که با وجود پیشنهادهایی از سوی ما مبنی بر افزایش، تا به حال این امر قطعی نشده است.

خسرو زرافشانی رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: پیشنهادی از سوی شهرداری برای افزایش قیمت قبر در استان کرمانشاه مطرح شده، اما شورای اسلامی شهر کرمانشاه از پذیرش آن سرباز زده و قیمت‌ها افزایش نمی‌یابد.

جواد جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه بیان داشت: هر سال شهرداری پیشنهاد خود را در مورد قیمت‌ها اعلام می‌کند.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه، تاکنون پیشنهاد شهرداری در مورد قیمت قبور و دفترچه عوارض به شورای اسلامی شهر کرمانشاه ارائه نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ابراز داشت: شورای شهر هیچ‌گونه مصوبه‌ای را به‌منظور افزایش قیمت قبر در استان کرمانشاه به تصویب نرسانده است.

حجت‌الاسلام رضا زین‌الدین تصریح کرد: در صورت ارائه پیشنهادی مبنی بر افزایش قیمت قبر از سوی شهرداری کرمانشاه با آن مخالفت می‌کنیم.

حال باید منتظر بمانیم تا نتیجه پیشنهادات شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهر کرمانشاه از ابتدای سال آینده در مورد قیمت قبور در شهر کرمانشاه بر همگان آشکار شود.

انتهای پیام/2700/ت40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول