اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی عجب‌شیر خبر داد

کشف مواد مخدر از گونی برنج در انبار کاه

فرمانده انتظامی عجب‌شیر از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع موادمخدر و دستگیری 2 نفر از توزیع کنندگان حرفه‌ای و کشف 4,8 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

کشف مواد مخدر از گونی برنج در انبار کاه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اکبر رحیمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برابر گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه یکی از سابقه‌داران در امر فروش موادمخدر با همدستی 2 نفر دیگر اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در بین خرده‌فروشان می‌کنند موضوع در دستور کار عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر با بهره‌گیری از حداکثر امکانات در مدت 2 ماه و انجام تحقیقات و مراقبت‌های غیرمحسوس شبانه‌روزی محل پاتوق و همدستان آنان برای نگهداری و فروش موادمخدر در یک گاوداری را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی عجب‌شیر ادامه داد: با اخذ دستور مقام قضایی و با رعایت موازین شرعی و قانونی در بازرسی از محل موردنظر مقدار 4,8 کیلوگرم تریاک که به طور ماهرانه‌ای در داخل انبار کاه در یک عدد گونی برنج جاسازی شده بود با یک قبضه سلاح شکاری تک‌لول غیرمجاز و یک دستگاه ترازوی توزین دیجیتالی کشف کردند.

این مقام انتظامی گفت: 2 نفر از اعضای باند دستگیر و متهم اصلی به هویت «خ.ح» که سرکردگی باند را بر عهده داشته فعلاً متواری است و کارهای اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری نامبرده در دستور کار پلیس شهرستان است.

فرمانده انتظامی عجب‌شیر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قانونی تحویل شدند.

انتهای پیام/60001/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول