اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد

حمایت سازمان صنعت از طرح‌های دانش‌بنیان در مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه تکمیل زنجیره علم و فناوری و تولید محصولات در کشور نیاز است گفت: برای توسعه همکاری این سازمان از صاحبان ایده در کنار پارک علم و فناوری حمایت می‌کنیم.

حمایت سازمان صنعت از طرح‌های دانش‌بنیان در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد محمدپور عمران پیش ‌از ظهر امروز با حضور در سازمان پارک علم و فناوری مازندران که برای امضاء تفاهمنامه همکاری در این سازمان حضور یافت، اظهار داشت: برای توسعه همکاری این سازمان از صاحبان ایده در کنار پارک علم و فناوری حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده در دو سال گذشته برای توسعه و تجهیز پارک علم و فن‌آوری مازندران گفت: گفتمان دانش محور و دانش بنیانی را یک گفتمان ارزشمند و مقدس است و تکمیل زنجیره علم و فناو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ری و تولید محصولات در کشور نیاز است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران تجاری‌سازی و ثروت آفرینی را از رسالت‌های پارک علم و فناوری مازندران اعلام کرد و گفت: برای توسعه فعالیت‌های پارک علم و فناوری مازندران نیاز است همه دستگاه‌های اجرای با این سازمان همکاری مناسب داشته باشند.

وی رقابت جهانی بدون توجه به فرایندهای بهبود محصولات با استفاده از نوآوری و تکنولوژی های جدید را غیر ممکن اعلام کرد و گفت: اقداماتی در دستور کار قرار گیرد که شکاف بین دانش و تولید تجاری محصول کاهش پیدا کند.

محمدپور عمران شناخت بازار و سلیقه مشتریان و نیازسنجی دقیق را مهم ارزیابی کرد و گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت از حضور نخبگان و صاحبان ایده در کارخانجات و شرکت‌های صنعتی حمایت می‌کند.

به گزارش فارس، در پایان مراسم تفاهمنامه همکاری پارک علم و فناوری مازندران و سازمان صنعت، معدن و تجارت به امضای روسای دو سازمان رسید.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول