اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خلخال خبر داد

کشف 130 هزار نخ سیگار قاچاق در خلخال

معاون فرماندار شهرستان خلخال گفت: در سه ماهه دوم سال‌جاری بیش از 130 هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان خلخال کشف شده است.

کشف 130 هزار نخ سیگار قاچاق در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن مردی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته قاچاق کالا و ارز شهرستان خلخال اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و با تلاش ماموران مبارزه با قاچاق کالا 130 هزار نخ سیگار در شهرستان خلخال کشف شده است.

وی یادآور شد: در همین راستا دو هزار و 373 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی و یک هزار و 654 ثوب البسه خارجی کشف شده و برای تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده است.

معاون فرماندار شهرستان خلخال افزود: محکومان و متخلفان این پرونده‌ها به 680 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند.

مردی خواستار نظارت بیشتر بر محور‌های مواصلاتی شهرستان خلخال و مبادی خروجی از خلخال برای جلوگیری از قاچاق در این شهرستان شد.

این مسئول در خصوص توقف اجرای طرح شبنم در بازار در شهرستان خلخال نیز تصریح کرد: طرح شبنم در راستای حمایت از تولید اجرا می‌شد که طبق مصوبه و دستور‌العمل ابلاغی بر اتاق اصناف این طرح فعلاً متوقف شده است اما نظارت همچنان ادامه دارد.

معاون فرماندار شهرستان خلخال بیان داشت: در شهرستان خلخال قاچاق سوخت وجود ندارد و نظارت بر ارگان‌های ذیربط در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مردی در پایان سخنان خود به تعدد راه‌های ارتباطی خلخال اشاره کرد و با تقدیر از نیروهای انتظامی و کار‌ گروه کمیته قاچاق کالا و ارز شهرستان خلخال خواستار جدیت هر چه بیشتر این ارگان‌ها در جلوگیری از این معضل اجتماعی شد.

انتهای پیام/62008/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول