اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان در ایجاد نمازخانه‌های بین راهی چاره‌اندیشی کنند

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد گفت: نبود نمازخانه در پارک‌ها و مکان‌های تفریحی در جاده‌های بین‌راهی خارج از محدوده شهری عمده مشکلاتی است که مسئولان در این خصوص باید چاره‌اندیشی کنند.

مسئولان در ایجاد نمازخانه‌های بین راهی چاره‌اندیشی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید الیاس چراغ‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد به کارگروه‌های شورای ستاد اقامه نماز اشاره کرد و گفت: این شورا از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده که در کارگروه نیازها، مشکلات و پیشنهادات جهت هرچه بهتر برنامه‌های این ستاد ارائه می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که شورای اقامه نماز هر سه ماه یک‌بار تشکیل می‌‌شود، در این جلسه مشکلات، موانع، برنامه‌ها و پیشنهادات به ستاد گزارش و در شورای ستاد گزارش داده می‌شود که مسئولیت دستگاه‌ها براساس وظایف محوله به آن‌ها ابلاغ می‌شود.

این مسئول به عمده مشکلات ستاد اقامه نماز اشاره کرد و گفت: بیشترین مشکلی که درگیر آن هستیم نبود نمازخانه در پارک‌ها و مکان‌های تفریحی و نبود سکوهای نماز در جاده‌های بین‌راهی خارج از محدوده شهری بوده که انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

چراغ‌زاده با تاکید بر این‌که هیچ‌ مدرسه‌ای در برنامه کاری جدید بدون نمازخانه ساخته نمی‌شود، گفت: هیچ مدرسه‌ای در کشور که توسط سازمان نوسازی مدارس ساخته می‌‌شود نباید بدون نمازخانه باشد و در مدارس قدیمی که فاقد نمازخانه می‌باشد حداقل یک اطاق به عنوان نمازخانه اختصاص داده می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های اجرایی این ستاد با محوریت نماز اشاره کرد و گفت: برگزاری بیش ‌از 70 نشست دانش‌آموزی با محوریت نماز که قریب به 70 درصد آن اجرایی شده است.

وی در ادامه برنامه‌ها و جلسات پرسش و پاسخ تحت عنوان (پله‌های آسمانی) در مدارس راهنمایی که هر سال برگزار می‌شود را از دیگر برنامه‌های ستاد اقامه نماز عنوان کرد و گفت: این طرح به مدت شش ماه در خصوص مسائل احکام و نماز و در قالب پرسش و پاسخ در سطح مدارس اجرا می‌شود.

این مسئول با بیان این‌که طرح آموزشی پله‌های آسمانی بیشتر در مناطق روستایی و محروم برگزار می‌شود، گفت: این طرح در سنوات گذشته بسیار خوب برگزار شده که امیدواریم در سال جاری همچون گذشته با استقبال خوب دانش‌آموزان روبرو شود.

چراغ‌زاده برگزاری 25 نشست (ثانیه‌های انس) با حضور روحانیون در مدارس راهنمایی با محوریت نماز، برگزاری شش دوره 12 ساعته نماز شایستگان مدارس را از دیگر برنامه‌‌های ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: برگزاری طرح مفتاح با حضور ائمه جماعت مدارس را از دیگر برنامه‌های ستاد بیان کرد.

انتهای پیام/82011/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول