اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس اعلام شد

4 هزار تاکسی فرسوده مشهد در نوبت نوسازی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: حدود 4 هزار تاکسی فرسوده مشهد در نوبت نوسازی همچنان منتظر هستند، این در حالی است که هنوز حتی یک دستگاه خودرو در سال 92 نوسازی نشده است.

4 هزار تاکسی فرسوده مشهد در نوبت نوسازی

هادی عطارزاده‌طوسی امروز در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: هم‌اکنون حدود 4 هزار تاکسی فرسوده شهر در نوبت نوسازی همچنان منتظر هستند، این در حالی است که هنوز حتی یک دستگاه خودرو در سال 92 نوسازی نشده و در کنار این امر حتی یک دستگاه تاکسی جدید نیز از ابتدای امسال تاکنون جایگزین نشده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه حدود 4 هزار تاکسی عمر بالای 10 سال دارند و باید حتماً نوسازی شوند، افزود: از رده خارج کردن خودروهای فرسوده و جایگزینی آنها با خودروهای جدید از اهداف مهم این سازمان محسوب می‌شود که در این راستا طی دو سال گذشته از 3 هزار و 79 تاکسی فرسوده ثبت‌نامی در مشهد تنها یک‌هزار و 800 تاکسی نوسازی و خودروی جدید به مالکان آنها تحویل داده شده است.

عطارزاده‌طوسی با بیان اینکه اگر روند نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده به همین منوال پیش برود در چند سال آینده حجم زیادی از خودروهای فرسوده به وجود خواهد آمد، افزود: با این مسئله نه تنها وضعیت آلودگی هوا وخیم‌تر خواهد شد بلکه جایگزینی یک حجم گسترده در یک زمان غیرممکن خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تاکید کرد: با توجه به گرانی‌های به وجود آمده توان مالی تاکسیرانان نیز کاهش یافته است و با این وضعیت تا هنوز شرایط بحرانی نشده باید برای جایگزینی تاکسی‌های فرسوده کاری کرد که امیدواریم پیگیری‌ها به جایی برسد زیرا جز این اختیاری نداریم.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول