اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به یاد زنده‌یاد آقا جابر معافی

مرخصی 85 روزه برای یک مسئول روابط عمومی

چقدر زود شد 85 روز هر چند این 85 روز برای ما هشتاد و پنج سال شد و گاهی می‌گویم هشتاد و پنج ‌سال دوری از آقا جابر برایم کافی است که ناگهان صدای هستی مانند رفتن ناگهانی تو مرا به خود می‌آورد.

مرخصی 85 روزه برای یک مسئول روابط عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، امروز دفتر خبرگزاری فارس در مازندران یک مهمان داشت، مهمان کوچکی که در دفتر راه می‌رفت و می‌گفت: مامانی باباجون کو؟

دختر کوچک وقتی وارد دفتر شد همه جا را برانداز کرد و باز گفت: مامانی باباجون کو؟

هستی 12 روزه بود که همراه پدر و مادری که خبرنگار بودند، پا به دفتر فارس گذاشت و گاهی مواقع در رفت و آمدهای مهمانان استانی و شهرستانی و مسئولان، آقا جابر می‌گفت: معرفی می‌کنم، هستی معافی مسئول روابط عمومی خبرگزاری فارس در مازندران، شاید به نوعی می‌خواست روی سختی کار خبرنگاری جلوی مسئولان خط بکشیم و بگوییم این هم می‌گذرد، اما دیگر خیلی از سختی‌ها با این هم می‌گذرد پاک نمی‌شود.

پشت سیستم ارسال اخبار برای فارس نشسته‌ام که هستی بی‌امان می‌پرسد مامانی باباجون کو؟ و با زبان کودکانه‌اش می‌گوید: مامانی بابا جون کو؟ عکسش را نشان می‌دهم که می‌گوید: باباجون نیا(نگاه) نمی‌کنه.

مسئول روابط عمومی هنوز نمی‌داند که چه اتفاقی افتاده، آخر او نه بنر چسبانده و نه پیام تسلیت فرستاد، چون او را از همه این گذرها پنهان کردم، تا روزگار به او بفهماند که کمتر باید بگوید: مامانی باباجون کو؟

امروز کسی نبود وقتی مهمان کوچک آمد با لحن جذاب و نگاه نافذ و لبانی خندان بگوید فارس مازندران کارش را در استان با یک نفر نیروی انسانی آغاز کرده است و امروز 30 خبرنگار و عکاس داریم...

راستی هستی 85 روز به دفتر نیامده بود، آیا کسی به یک کارمند و یا حتی مسئول روابط عمومی مرخصی 85 روزه می‌دهد.

=================

یادداشت: مهرانگیز عباسی

=================

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول