اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

روند بازسازی "مقبره الشعراء" غیرقابل قبول است

شهردار تبریز با غیرقابل قبول دانستن وضعیت مجموعه تاریخی فرهنگی مقبره الشعراء خواستار تعیین تکلیف این مجموعه و تسریع در روند اجرای پروژه بهسازی این مجموعه شد.

روند بازسازی "مقبره الشعراء" غیرقابل قبول است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با انتقاد از بی توجهی متولیان بازسازی و بهسازی حریم مجموعه مقبره الشعراء تبریز اظهار داشت: روند احیاء، ساماندهی و بازسازی مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی مقبره الشعراء به عنوان یکی از بی‌نظیرترین جاذبه‌های تاریخی و گردشگری ایران و آذربایجان کند و غیرقابل قبول است و طولانی شدن آن در طول سال‌های اخیر به یکی از موانع گردشگری و در کنار آن زمینه‌ساز نارضایتی عموم شهروندان و اهالی فرهنگ و هنر تبدیل شده است.

شهردار تبریز در ادامه با تأکید بر لزوم احساس مسئولیت بیشتر متولیان اجرای این پروژه افزود: متأسفانه بسیاری از گردشگران و میهمانان ورودی به تبریز در مواجهه با وضعیت موجود مجموعه مقبره الشعراء، قصور اصلی را متوجه شهرداری می‌دانند در حالی که مدیریت شهری هیچ مسئولیتی در قبال مراحل بهسازی آن ندارد و مشکل از جای دیگر است.

نجفی در عین حال از تصمیم خود برای تشکیل نشستی مشترک با حضور مسئولان ادارات فرهنگ و ارشاد، اوقاف، میراث فرهنگی و شهرداری تبریز برای بررسی موانع و دلایل تأخیر در اتمام طرح مقبره الشعراء در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: هماهنگی‌های لازم برای تشکیل این نشست مشترک در حال انجام است.

شهردار تبریز اذعان داشت: شهرداری تبریز این آمادگی را دارد تا به هر شکل ممکن در تسریع مراحل بازسازی و تعیین تکلیف این مجموعه مشارکت کند و در این راه حاضر به هرگونه همکاری است.

انتهای پیام/60001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول