اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر تبریز:

طرح نجات تبریز صاحب 100 میلیارد ریال اعتبار شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: 100 میلیارد ریال برای طرح مسیرگشایی امتداد 42 متری تبریز اختصاص یافت.

طرح نجات تبریز صاحب 100 میلیارد ریال اعتبار شد

سعید حاجی‌زاده امروز در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در نشست شورا کلانشهر تبریز اختصاص 100 میلیارد ریال برای ادامه اجرای طرح مسیرگشایی امتداد 42 متری به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه این مبلغ برای تملک اراضی اختصاص یافته گفت: بر اساس این مصوبه، شهردار منطقه یک به عنوان مجری طرح موظف است تا پایان امسال 100 میلیارد ریال برای تملک اراضی واقع در امتداد این مسیر هزینه کند.

حاجی‌زاده به اهمیت طرح مسیرگشایی امتداد 42 متری تبریز اشاره و خاطر نشان کرد: این طرح که به طرح نجات تبریز معروف است از جمله اقدامات مهم شورا و شهرداری تبریز برای ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین شمال این شهر محسوب می‌شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: طرح مسیرگشایی امتداد 42 متری به طول 5.2 کیلومتر و عرض 45 متر از خیابان کوثر (ارم) آغاز و تا خیابان شهید رجایی (یوسف آباد) ادامه دارد و با اجرای آن منطقه 42 متری به اتوبان پاسداران متصل می‌شود.

وی اضافه کرد: تاکنون 30 میلیارد ریال برای اجرای طرح مسیرگشایی امتداد 42 متری تبریز هزینه شده و به گفته شهردار تبریز یک هزار میلیارد ریال دیگر، در لایحه بودجه سال 93 منظور خواهد شد.

انتهای پیام/60001/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول