اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

نشریه علمی با موضوع اقتصادسنجی در دانشگاه سمنان منتشر می‏شود

دانشگاه سمنان توانست به عنوان نخستین دانشگاه در سطح کشور، مجوز انتشار مجله‎ای با موضوع اقتصادسنجی را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کند.

نشریه علمی با موضوع اقتصادسنجی در دانشگاه سمنان منتشر می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: دفتر سیاست‎گذاری و برنامه‎ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در کارگروه علوم انسانی با انتشار نشریه‎ای اقتصادی با عنوان «مدل‎سازی اقتصادسنجی» موافقت کرد.

سیف‎الله سعدالدین افزود: این نشریه که از سوی دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری دانشگاه سمنان به وزارت علوم پیشنهاد شد، اولین نشریه علمی با عنوان «اقتصادسنجی» در سطح کشور است و در آینده‎ای نزدیک اولین شماره آن چاپ خواهد شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان اظهار داشت: مدیر مسئول نشریه، مجید مداح، سردبیر اسمعیل ابونوری و اعضای هیئت تحریریه آن را اسمعیل ابونوری، غلامرضا کشاورزحداد، سعید راسخی، نادر مهرگان، غلامعلی فرجادی، مجید مداح، عباس شاکری، علیرضا عرفانی، احمد جعفری‎صمیمی و مجید اسحاقی تشکیل می‎دهند.

دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری دانشگاه سمنان که از سال 1387 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، در حال حاضر دارای حدود دو هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و دارای 18 عضو هیئت علمی است.

10 دانشجوی دکتری این دانشکده در گرایش اقتصادسنجی مشغول به تحصیل هستند.

دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری دانشگاه سمنان، تنها دانشکده دارای رشته‎های مالی در بخش آموزش عالی استان سمنان است.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول