اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاکدشت:

اتحاد و وحدت زمینه‌ساز خدمات بزرگ است

امام جمعه پاکدشت گفت: اتحاد و وحدت زمینه‌ساز خدمات بزرگی است.

اتحاد و وحدت زمینه‌ساز خدمات بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن لزومی به‌ همراه علی‌بند علیان شهردار فرون‌آباد، احمد آرامی رئیس، ابراهیم رضایی‌فر نایب رئیس و غلامرضا سرگل‌زایی، هاشم سیری و  سلیمه گلوی از اعضای شورای اسلامی شهر فرون‌آباد از پروژه‌های مختلف اجرا شده و در حال اجرای شهرداری بازدید کرد.

امام جمعه پاکدشت در این بازدید اقدامات شهرداری در راستای بهبود و آبادانی شهر فرون‌آباد را خوب ارزیابی کرد و از تلاش‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای این پروژه‌ها تشکر و قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام حسن لزومی از تعامل و همکاری و همدلی مجموعه شهرداری با سایر ادارات نیز تشکر کرد و گفت: در سایه این اتحاد و وحدت می‌توان خدمات بزرگی به شهروندان ارائه داد.

وی در ادامه با حضور در بازار بین‌المللی آجیل و خشکبار شهر فرون‌آباد بیان داشت: اجرای پروژه‌های مختلف در سطح شهر نشان‌‌دهنده‌ تلاش و برنامه‌ریزی مجموعه‌ شهرداری و شورا است.

روند اجرای پروژه‌ها در شهر فرون‌آباد مورد رضایت است

شهردار فرون‌آباد در ادامه این بازدید ضمن عرض خیر مقدم به امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت از حمایت‌ها و تلاش‌های این عزیزان در ساختن شهر فرون‌آباد تشکر کرد و افزود: با همدلی و همکاری شورای اسلامی شهر و سایر بخش‌ها می‌توان کارهای ماندگاری را برای مردم شهر به انجام رساند.

وی با بیان اینکه شهرداری تا حد توان و بستگی به امکانات موجود با مشارکت مردم برای شروع و تکمیل پروژه‌های عمرانی سطح شهر تلاش مضاعف خواهد داشت، اظهار داشت: روند اجرای پروژه‌ها در شهر فرون‌آباد مورد رضایت قرار دارد.

شهردار فرون‌آباد در ادامه با بیان اینکه پروژه احداث بازار بزرگ و بین‌‌المللی خشکبار از مهمترین پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری و شورا است که با اجرای آن علاوه بر رونق کسب و کار، مشکل پروژه کمربندی شهرستان نیز حل می‌شود، تصریح کرد: اجرای پروژه بازار بین المللی خشکبار باعث سرعت بخشیدن به اجرای کمربندی شهرستان پاکدشت خواهد شد.

وی سپس اشاره‌ای به عدم تصویب طرح مصوب هادی شهر فرون‌آباد کرد و بیان داشت: متأسفانه با گذشت نزدیک به سه سال از تأسیس شهرداری شهر فاقد طرح هادی شهری است و در این زمینه با مشکلات بسیار زیاد مواجه هستیم.

قدردانی از تلاش‌های صادقانه مجموعه شهرداری فرون‌آباد

احمد آرامی، رئیس شورای اسلامی فرون‌آباد در پایان ضمن تشکر از حضور امام جمعه پاکدشت، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، از تلاش‌های صادقانه پرسنل شهرداری به‌ویژه کارگران زحمت‌کش که در هر شرایطی برای ساختن شهری زیبا و پاکیزه تلاش می‌کنند تقدیر کرد و متذکر شد: تمام دغدغه اعضای شورا رضایت مردم است که در این زمینه تا حد توان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد و امید است با همفکری و مشارکت شهروندان فهیم که بزرگترین پشتوانه اعضای شورا هستند روز به روز این رضایت بیشتر شود.

انتهای پیام/2462/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول