اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهدیشهر:

بهره‎گیری از کابل خودنگهدار در شبکه برق سبب افزایش رضایت مردم شده است

فرماندار مهدیشهر گفت: بهره‎گیری از کابل خودنگهدار در شبکه برق سبب افزایش رضایت مردم شده است و این قبیل طرح‏ها باید ادامه یابد.

بهره‎گیری از کابل خودنگهدار در شبکه برق سبب افزایش رضایت مردم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی توزیع برق سمنان، محمدرضا قنبری از مدیریت توزیع برق شهرستان مهدیشهر بازدید به عمل آورد و از نزدیک نحوه خدمات‎دهی به متقاضیان و مشترکان برق را بازبینی کرد.

وی در این بازدید بیان داشت: با توجه به وضعیت اقلیم منطقه، کوهستانی و همچنین مشجر بودن به ویژه وجود درختان گردو، تبدل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، خاموشی‎ها را کاهش داده و افزایش رضایت مردمی را به همراه داشته است. 

فرماندار مهدیشهر از اجرای پروژه‎ها و احداث به‎موقع تأسیسات برق‎رسانی در شهرستان ابراز خرسندی کرد و گفت: تأمین برق سریع و به‎هنگام پروژه‎ها به ویژه در مناطق روستایی، افزایش تولید و سرمایه‎گذاری توسط سرمایه‎گذاران را در پی خواهد داشت. 

قنبری تعامل بیش از پیش دستگاه‎های اجرایی شهرستان مهدیشهر را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: اطلاع‎رسانی اقدامات و مطلع کردن مردم از فعالیت‎های در دست اقدام و اجرا شده یک ضرورت اساسی محسوب می‎شود. 

در ابتدای این نشست، سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان مهدیشهر با عنوان اینکه 392 پروژه برق‎رسانی از ابتدای سال جاری تاکنون عملیاتی شده است، اظهار داشت: هم‎اینک قریب 25 هزار مشترک برق در این شهرستان از نعمت برق بهره‎مند هستند. 

حسین حافظی با اعلام اینکه شهرستان مهدیشهر دارای 434 مشترک صنعتی و کشاورزی است، افزود: 58 درصد انرژی مصرفی این شهرستان صرف فعالیت‎های تولیدی می‎شود. 

وی تصریح کرد: از سال گذشته تا زمان حاضر 66 هزار متر شبکه سیمی توزیع برق شهرستان مهدیشهر به کابل خودنگهدار تبدیل شده است. 

وی خاطر نشان می‎سازد؛ در این برنامه سه ساعته، فرماندار مهدیشهر از واحدهای اتفاقات، بهره‎برداری، خدمات مشترکان، مالی و اداری و برنامه‎ریزی و مهندسی مدیریت توزیع برق شهرستان مهدیشهر بازدید کرد. 

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول