اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاسمی‌فرزاد:

تولیدات غذایی پاکدشت نقش اساسی در تامین امنیت غذایی کشور دارد

فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به فعالیت‌های شهرستان پاکدشت در راستای کشاورزی و دامپروری گفت: تولیدات غذایی پاکدشت نقش اساسی در تامین امنیت غذایی کشور دارد.

تولیدات غذایی پاکدشت نقش اساسی در تامین امنیت غذایی کشور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، فرماندار شهرستان پاکدشت با حضور در تعدادی از مراکز دامپروری و دامداری‌های بخش مرکزی از نزدیک در جریان روند تولید دام و شیر این مراکز قرار گرفتند.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: کشاورزی و دامپروری شهرستان نقش اساسی و مهمی در تامین امنیت غذایی کشور دارد بنابراین تمام ظرفیت‌ها را در راستای توسعه و گسترش در این بخش‌ها به‌کار خواهیم گرفت و حمایت‌های بیش از پیش در این زمینه انجام می‌پذیرد.

وی در ادامه ضمن استماع و بررسی مسائل و مشکلات دامداران گفت: در این بخش حتماً باید با برنامه از پیش تعیین شده حرکت کرد و رفع مشکلات دامداران را در اولویت کاری خود قرار می‌دهیم.

ملاقات مردمی فرماندار پاکدشت

فرماندار شهرستان پاکدشت در راستای خدمت‌رسانی و بررسی مشکلات مردم با شهروندان این شهرستان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در راستای خدمت‌رسانی و بررسی مشکلات مردم، با شهروندان شهرستان پاکدشت به‌ صورت چهره به چهره دیدار کرد.

فرماندار شهرستان پاکدشت در این دیدار چهره به چهره ضمن استماع و بررسی مشکلات مردم دستورات لازم را در راستای رفع مشکلات و خواسته‌های آنان صادر کردند.

این گزارش حاکی است، جلسات ملاقات مردمی فرماندار شهرستان پاکدشت در جهت رفع هر چه سریع‌تر مشکلات مردم هر هفته یکشنبه‌ها در محل فرمانداری این شهرستان برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام/2462/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول