اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی:

‌باند سارقان خودرو در خراسان شمالی متلاشی شد

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از متلاشی شدن یک باند سارقان خودروهای مدل پایین و کشف 54 فقره انواع سرقت در این ‌ارتباط‌ خبر داد.

‌باند سارقان خودرو در خراسان شمالی متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، عبد یوسفخانی در این باره توضیح داد: با افزایش وقوع سرقت خودرو در سطح شهرستان بجنورد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه‌ طی بررسی‌ها مشخص شد که سارقان پس از سرقت خودروها وسایل جانبی و قطعات آنها را برداشته و خودروها را به صورت بلاصاحب در کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهرستان رها می‌کردند، خاطر نشان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی شهرستان بجنورد با انجام یک‌سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند سه نفر متهم را حین تردد با خودروی سرقتی در داخل شهر شناسایی و دستگیر کنند.

به گفته وی متهمان طی بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت پنج دستگاه خودرو و 43 فقره سرقت قطعات داخل خودرو ، پنج فقره سرقت از اماکن عمومی و یک فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند.

انتهای پیام/63002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول