اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی:

پیامک دانشجوی جوان دست زورگیران خیابانی را رو کرد

دو سارق که در هسته مرکزی و منطقه آزادشهر مشهد اقدام به سرقت‌های خشن خیابانی می‌کردند از طریق پیامک یک دانشجوی جوان شناسایی و دستگیر شدند.

پیامک دانشجوی جوان دست زورگیران خیابانی را رو کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی عصر امروز در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: در پی اعلام چند فقره زورگیری و کیف‌قاپی توسط دو جوان در محدوده بلوار وکیل‌آباد و آزادشهر و محدوده هسته مرکزی شهر مشهد، کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی مشهد برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

حسین بیدمشکی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده افسران آگاهی کلانتری هفت تیر موفق به شناسایی دو زورگیر خیابانی شده و در اقدامی غافلگیرانه آنان را که هر دو 21 سال سن داشتند، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی گفت: تحقیقات فنی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آغاز شد اما متهمان منکر ارتکاب هرگونه جرمی بودند اما ماموران در بررسی گوشی تلفن همراه کشف شده از متهمان پیامکی از فردی ناشناس با این مضمون که "من دانشجو هستم لطفاً وسایل مرا بدهید" را مشاهده کردند که سرنخ پرونده شد.

به گفته وی، در تحقیقات بعدی فرد ارسال‌کننده پیامک شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شد، وی که جوانی دانشجو است اظهار داشت که وسایل و تلفن همراهش توسط افرادی ناشناس مورد زورگیری و سرقت واقع شده که در مواجهه حضوری دو متهم را شناسایی کرد.

بیدمشکی افزود: متهمان در برابر شواهد به ارتکاب 29 فقره زورگیری اعتراف کردند؛ این متهمان در کوچه‌های خلوت و تاریک اقدام به قاپیدن گوشی تلفن همراه با زورگیری از شهروندان می‌کردند.

وی تصریح کرد: همچنین در تحقیقات تکمیلی پرونده مشخص شد که متهمان با همدستی فرد دیگری قصد ربودن یک کودک و اخاذی از خانواده او را داشتند که این نقشه نیز نقش بر آب شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: تحقیقات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول