اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد اعلام کرد

دختر جوان و دوست خارجی عامل سرقت‌های خیابانی

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد از دستگیری عاملان سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو که دختری 25 ساله و مردی جوان بودند، خبر داد.

دختر جوان و دوست خارجی عامل سرقت‌های خیابانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، احد کریمی گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در محدوده بلوار مصلی و 22 بهمن مشهد تیم‌های آگاهی کلانتری 17 برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها وارد عمل شدند.

وی افزود: تحقیقات پلیسی با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی خیلی زود به نتیجه رسید و افسران آگاهی کلانتری با هدایت عباس‌نیا توانستند دو تن از عاملان این سرقت‌ها را چهره‌زنی و تحت تعقیب قرار دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد خاطرنشان کرد: پلیس با ردزنی گسترده مخفیگاه دو متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنان را دستگیر کرد.

وی گفت: یکی از متهمان دختر 25 ساله‌ای است که پس از برقراری ارتباط و دوستی خیابانی با جوانی 24 ساله از اتباع خارجی مرتکب سرقت شده‌اند.

کریمی اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری حشیش و تریاک، 33 قلم قطعات و لوازم یدکی خودروهای سواری و لوازم دیگری که دو متهم از یک مرکز ترک اعتیاد به سرقت برده‌اند کشف شد و تحقیقات از آنان ادامه دارد.

وی گفت: برقراری ارتباط خیابانی دختر جوان با پسری که هیچ شناختی از او نداشته و همچنین ضعف مهارت نه گفتن به خواسته‌های نامعقول این پسر جوان باعث شد تا چنین مشکلاتی برای دختری 25 ساله به وجود بیاید.

این مسئول انتظامی از خانواده‌ها خواست در فضایی سرشار از اعتماد و صمیمیت به فرزندان خود نکات لازم را در پیشگیری از چنین آسیب‌هایی ارائه دهند.

انتهای پیام/2202/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول