اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجتمع فرهنگی هنری فجر

نمایش نوای عاشورایی به روی صحنه می‌رود

نمایش ندای عاشورایی به کارگردانی سمیه ولی‌زاده دانش آموخته دانشکده هنر، طی پنج شب متوالی در مجتمع فرهنگی هنری فجر به روی صحنه می‌رود.

نمایش نوای عاشورایی به روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرهنگسرای بهمن، سمیه ولی‌زاده کارگردان نمایش «نوای عاشورایی» درباره زمان و چگونگی این نمایش گفت: نمایش نوای عاشورای از یکشنبه 24 آذر ماه به مدت پنج شب متوالی از ساعت 17:30 در تالار نمایش مجتمع فرهنگی هنری فجر به روی صحنه می‌رود.

سرپرست گروه نمایش اریکا تصریح کرد: این نمایش سرگشتگی‌های انسان معاصر و سیر تکوینی تحولات درونی او را تا رسیدن به مرتبه عظمت ابعاد شخصیتی حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در رخداد عاشورا در قالب حرکات فرم همراه با نوای موسیقی عاشورایی روایت می‌کند.

بر پایه این گزارش،‌ سیدصالح حسینی، محمد ولی‌زاده، زهرا زارع، حدیث خرمی، خاطره ترکمان تری، اکرم فدایی، زینب زارعی، مائده شریعت و فاطمه چکامی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

سمیه ولی‌زاده پیش از این نویسندگی و کارگردانی نمایش «چهار زندان»، «عروس»، «به رنگ خدا» کارگردانی «شهر بی‌گدا»، «بی‌بی آشنا» طراح صحنه نمایش «عاشورا» و برگزیده بخش صحنه در جشنواره «شمسه» و همچنین ایفای نقش در نمایش «مجلس رستم و سهراب» و «ابوذر غفاری» کاری از (میثم زندی) را در کارنامه هنری خود دارد.

علاقمندان برای تماشای رایگان این نمایش می‌توانند به نشانی فلکه چهارم خزانه بخارایی، خیابان جمشید سید، مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول