اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراوان:

همکاری مسئولان و مردم با شهردار جدید گشت سراوان ضروری است

فرماندار سراوان بر همکاری مسئولان و مردم با شهردار جدید گشت سراوان تاکید کرد.

همکاری مسئولان و مردم با شهردار جدید گشت سراوان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، محمدشریف خالقی ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار گشت سراوان با بیان اینکه چهره گشت نسبت به سال‌های قبل تغییر کرده، اظهار داشت: تعامل و همکاری بین مردم و مسئولان، شورا و شهردار سبب رونق می‌شود.

فرماندار سراوان با اشاره به اینکه باید به آینده نگریست، افزود: شهردار جدید منتخب شورای شهر بوده و باید با وی تعامل و همکاری داشت تا با توان جوانی و پشتکاری که دارد بتواند بهتر خدمت کند.

این مسئول اساس موفقیت را تحمل و بلند نظری دانست و گفت: تحمل یعنی اینکه در مقابل سختی‌ها و مراجعات مردم صبر کنیم.

خالقی با بیان اینکه ما باید بتوانیم خلا قانون را به نفع مردم مدیریت کنیم،‌ خاطرنشان کرد: همه باید در اجرای کار مردم بلند نظر باشند و با رعایت شئونات اسلامی تلاش خود را در بوجود آوردن شهری زیبا و در شان مردم شهر بیش از پیش داشته باشند.

فرماندار سراوان با تقدیر و تشکر از زحمات عبدالمجید احلال‌زهی شهردار پیشین این شهر عنوان کرد: از همه انتظار می‌رود که با شهردار جدید همکاری مجدانه داشته باشند و در همه موارد قانون را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

امام جمعه و مدیر حوزه علمیه شهر گشت نیز در ادامه این جلسه ابراز داشت: انتظار از شهردار و شورای شهر گشت این است که با مجاهدت کار کرده و اعتمادسازی را صورت دهند.

مولوی محمدیوسف حسین‌بر اضافه کرد: توقع مردم از شهرداری و شورای شهر این است که در حد توان و امکانات خدمت‌رسانی شایسته انجام دهند که البته توقع معجزه‌ نیز از شهردار و شورای شهر نباید داشت.

وی با بیان اینکه کار در شهرداری تلاش و مجاهدت می‌طلبد، افزود: یک شهردار باید 24 ساعت در خدمت شهروندان باشد و البته همه مسئولان نیز باید همکاری کنند تا شهردار بتواند در ایفای وظایفش به نحو احسن موفق شود.

امام جمعه گشت در ادامه خواستار استفاده از اعتبارات استانی علاوه ‌بر اعتبارات جاری شهرداری گشت شد.

مولوی حسین‌پور، عبدالمجید احلال‌زهی شهردار پیشین این شهرستان را مدیری مردمی و خدوم دانست و خاطرنشان کرد: ساده‌زیستی مسئولان یک ارزش است و وی نیز در طول دوران مسئولیتش در خدمت مردم و عمران و آبادانی شهر بود.

وی عنوان کرد: از شهردار جدید تقاضا دارم به توصیه‌های مقام معظم رهبری در مورد شهرداری توجه کند و برای وی نیز آرزوی موفقیت می‌کنم.

شهردار جدید گشت سراوان نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: با کمک صاحبنظران و شوراهای اسلامی شهر تمام تلاشم را در جهت آبادانی و رضایت مردم منطقه بکار خواهم بست و از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

خدابنده حسین‌بر، تعامل، قانونمندی و رضایتمندی را از سیاست‌های خود برشمرد و گفت: در راستای رسیدن به اهداف کلان شهرداری دست تعامل به طرف مردم و مسئولان دراز می‌کنم.

شهردار جدید گشت سراوان با اشاره به اینکه شهرداری دولتی نیست و عمده درآمدش از عوارض است، خاطرنشان کرد: کار در شهرداری و درآمدزایی آسان نیست.

در پایان این مراسم که با حضور مسئولان ادارات شهرستان برگزار شد از زحمات عبدالمجید احلا‌ل‌زهی قدردانی شد.

انتهای پیام/75004/ن40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول