اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لاریجانی در دیدار با ائمه جمعه شهرهای قم:

ائمه جمعه تکیه‌گاه مردم هستند

رئیس مجلس با اشاره به شرایط ویژه قم و وجود حوزه علمیه گفت: ائمه جمعه تکیه‌گاه اصلی مردم در همه مناطق هستند.

ائمه جمعه تکیه‌گاه مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی لاریجانی امروز در دیدار با ائمه جمعه شهرهای قنوات، جعفریه، دستجرد و سلفچگان با بیان اینکه قم دارای شرایط ویژه‌ای است، اظهار داشت: ائمه جمعه تکیه‌گاه مردم هستند.

وی افزود: در ارتباط با کارمندان مورد نیاز دفاتر ائمه جمعه می‌توانید ابتدا نفرات مورد نظر را انتخاب کنید و پس از توافق با آنها طی نامه‌ای درخواست برای جذبشان را ارسال کنید تا پیگیری شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیر اختصاص کمک‌های فرهنگی به دفاتر ائمه جمعه شهرهای استان قم هستیم، عنوان داشت: در این زمینه با وزیر ارشاد هم صحبت خواهم کرد.

وی ادامه داد: در مورد ترمیم یا توسعه جاده‌ها در شهرهای مختلف قم می‌توان از دو راه اقدام کرد که یکی از آنها دریافت کمک از وزارت نفت است.

لاریجانی با تاکید بر راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی در شهرهای مختلف قم خاطرنشان کرد: در این زمینه هم رایزنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم مفید خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صدا و سیما نیز باید به پخش دقایق بیشتری از خطبه‌های نماز جمعه شهرهای قم بپردازد، گفت: برای تاسیس نمایندگی ادارات دولتی در شهرهای استان نیز لازم است مکاتباتی با استانداری صورت بگیرد.

وی در مورد آلاینده‌های هوا در شهرک‌های صنعتی قم به ویژه در سلفچگان تصریح کرد: همه کارخانه‌ها و صاحبان صنایع باید بدانند که اصل اساسی در این میان، حفظ سلامت مردم است.

انتهای پیام/78004/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول