اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در حرم مطهر رضوی

نشست تخصصی «نقاط قوت و ضعف شعر آیینی امروز» برگزار می‌شود

دومین نشست تخصصی «نقاط قوت و ضعف شعر آیینی امروز» فردا در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

نشست تخصصی «نقاط قوت و ضعف شعر آیینی امروز» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، معاون هنری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: این نشست از ساعت 17 روز دوشنبه در اتاق جلسات شعر رضوی واقع در اتاق 154 صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی آغاز خواهد شد.

مهدی سیم‌ریز با بیان اینکه این نشست با حضور هادی منوری از استادان و پیشکسوتان ادبیات مشهد برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این نشست به بررسی نقاط قوت و ضعف شعر آیینی امروز پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جلسه انجمن شعر رضوی هر هفته دوشنبه‌ها برگزار می‌شود، ادامه داد: شعرخوانی و نقد و بررسی اشعار، برنامه ثابت جلسه‌های این انجمن است و در هر فصل نیز یک جلسه با حضور استادان خارج از انجمن به منظور بررسی علمی موضوعات گوناگون مرتبط با شعر آیینی برگزار می‌شود.

این مسئول همچنین با اشاره به فعالیت شاعران پیشکسوت و جوان در عرصه شعر آیینی و ولایی امروز تصریح کرد: در این شرایط ضرورت علمی و ساختارمندتر کردن شعر آیینی احساس می‌شود و از این رو انجمن شعر رضوی، با برگزاری نشست‌های تخصصی بررسی نقاط قوت و ضعف شعر آیینی امروز را در دستور کار خود قرار داد.

وی با اشاره به سابقه 20 ساله فعالیت انجمن شعر رضوی افزود: این انجمن که با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم ایجاد یک پایگاه شعر آیینی در جوار حرم مطهر رضوی تشکیل شده شاعران برجسته‌ای همچون استادان صاحبکار، خسرو، شفق، سروی‌ها و کمال را به ادبیات ایران معرفی کرده است.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول