اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته‌‌ امداد خلخال خبر داد

بهره‌مندی 350 مددجوی خلخالی از دوره‌های آموزشی قالیبافی

مدیر کمیته‌‌ امداد امام خمینی خلخال گفت: 350 مددجوی تحت حمایت کمیته‌‌ امداد این شهرستان از این کارگاه‌های آموزشی بهره‌مند شده‌اند.

بهره‌مندی 350 مددجوی خلخالی از دوره‌های آموزشی قالیبافی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام علی‌قلیزاده پیش از ظهر امروز در بازدید از کارگاه آموزش قالیبافی برای مددجویان تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان خلخال اظهار داشت: پنج دوره آموزش قالیبافی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خلخال در سال‌جاری برگزار شده است.

وی یادآور شد: 350 مددجوی تحت حمایت کمیته‌‌ امداد شهرستان خلخال از این کارگاه‌های آموزشی بهره‌مند شده‌اند.

مدیر کمیته‌‌ امداد شهرستان خلخال ادامه داد: استقبال مددجویان از این دوره‌‌های آموزشی بسیار مطلوب بوده و کارآموزان در این دوره‌ها آموزش‌‌های چله‌کشی، پودکشی، بافت و نقشه‌خوانی فرش را فرا گرفته‌اند.

علی‌قلیزاده با بیان اینکه 45 طرح خودکفایی فرش‌بافی توسط مددجویان در حال اجرا است، گفت: بالغ بر 920 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به منظور اجرایی شدن این طرح‌ها به مجریان اعطا شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: پنج تخته فرش توسط مددجویان تحت حمایت در سال‌جاری بافته شده است که این تعداد تخته فرش به ارزش 280 میلیون ریال به فروش رسیده است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود افزایش سطح اطلاعات، آگاهی و مهارت مددجویان در زمینه‌ های اشتغال و خودکفایی را بسیار حائز اهمیت دانست.

علی‌قلیزاده یادآور شد: استمرار این دوره‌ها باعث کیفیت‌بخشی و رعایت اصول در زمینه‌های شغلی و پایداری اشتغال مددجویان می‌شود.

انتهای پیام/62003/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول