اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تدریس سیدحسن اسماعیل‌پور انجام می‌شود

برگزاری کارگاه‌ها و ورک‌شاپ‌های فن بیان و گویندگی در شهرری

مسئول واحد آموزش فرهنگسرای ولاء از برگزاری دومین دوره ورک‌شاپ‌ها و کارگاه‌های استعدادیابی و آموزشی گویندگی و فن بیان در فرهنگسرای ولاء خبر داد.

برگزاری کارگاه‌ها و ورک‌شاپ‌های فن بیان و گویندگی در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ سمیه مهدکیا بعدازظهر امروز از برگزاری دومین دوره ورک‌شاپ‌ها و کارگاه‌های استعدادیابی و آموزشی گویندگی و فن بیان در فرهنگسرای ولاء خبر داد و در ارتباط با چگونگی برگزاری و اجرای این ورک شاپ‌ها و کارگاه‌ها اظهار داشت: دومین دوره استعدادیابی و آموزش گویندگی و فن بیان بر اساس طرح یک سری دروس عمومی و اختصاصی به همت فرهنگسرای ولاء برای علاقمندان به این هنر برگزار می‌شود.

مسئول واحد آموزش فرهنگسرای ولاء گفت: در ابتدای برگزاری این کارگاه‌ها تستی از هنرجویان که ثبت‌نام کرده‌اند گرفته می‌شود و در صورت قبولی، آن‌ها صلاحیت شرکت در کلاس‌ها را پیدا خواهند کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این دوره علاقمندان و متقاضیان به صورت آکادمیک و عملی زیر آموزش قرار می‌گیرند و به کسب مهارت‌های فن بیان و گویندگی می‌پردازند تا خود را برای ورود به عرصه سینما و تلویزیون و رادیو آماده سازند.

مهدکیا با اشاره به روش‌های تدریس ادامه داد: در این دوره روش‌هایی همچون بهداشت صدا،شناخت سازمانی، اعراب خوانی، تندخوانی، آئین نگارش و دستور زبان فارسی، صدا سازی، گویندگی و فن بیان، کارگاه آموزشی دوبلاژ توسط سید حسن اسماعیل‌پور گوینده رادیو، تدریس می‌شود.

مهدکیا در ارتباط با مدت کارگاه‌های آموزشی ذکر کرد: در این دوره هنرجویان به مدت 30 ساعت آموزش شامل 15 جلسه دو ساعته آموزش می‌بینند و در پایان دوره پس از برگزاری آزمون مدرک رسمی از طرف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به فراگیران اعطاء می‌شود.

مسئول واحد آموزش مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 گفت: سیدحسن اسماعیل‌پور، متولد 1360 در بهشهر و فارغ‌التحصیل رشته گرافیک است او در برنامه‌های زیاد و متفاوتی از جمله جوان ایرانی سلام، تیتر داغ، اینجا شب نیست، یک سبد ترانه، عابران سپیده، رو موج ما بمون، شباشب، برگ برنده، یک سوال علمی، خط و ربط و ... گویندگی کرده است.

مهدکیا  ادامه داد: وی از اسفند 79 به‌عنوان بازیگر وارد رادیو شده و پس از مدتی نویسندگی، گویندگی، کارگردانی نمایش و چند کار دیگر را انجام داده است و در حال حاضر گوینده شبکه جوان است.

مسئول واحد آموزش مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 در ارتباط هدف برگزاری این کارگاه گفت: این کارگاه با هدف ارائه نحوه ارتباط صحیح و موثر گفت‌و‌گو در جامعه و خانواده به صورت تخصصی و نیز نحوه صحیح بیان اجرا می‌شود.

مهدکیا با اشاره به ثبت‌نام هنرجویان ذکر کرد: تا به حال افراد زیادی در این کلاس‌ها ثبت‌نام کرده‌اند و بعد از تایید صلاحیت آن‌ها کلاس‌ها شروع می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: این دوره‌ها پس از تایید شدن فراگیران سه‌شنبه و چهارشنبه‌های هر هفته ساعت 17 تا 19 در فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است، علاقمندان برای ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به فرهنگسرای ولاء واقع در شهرری، میدان نماز مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول