اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

فرصتی برای ایجاد اختلاف‌افکنی دوباره در گیلان نیست

رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: گیلان به اندازه کافی از جریانات و شرایط نفاق‌گونه آسیب دیده است و دیگر فرصتی برای ایجاد اختلاف‌افکنی دوباره نیست.

فرصتی برای ایجاد اختلاف‌افکنی دوباره در گیلان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن تامینی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش گیلان ایجاد شرایط جدید در نهاد آموزش و پرورش استان را نیازمند همدلی و هماهنگی بیشتر دانست.

وی با بیان اینکه دیگر فرصتی برای ایجاد اختلاف نداریم، تصریح کرد: استان گیلان به اندازه کافی از این جریانات و شرایط نفاق‌گونه آسیب دیده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید شرایط برای ایجاد فضای همدلی در گیلان فراهم شود، یادآور شد: باید شرایطی ایجاد شود که در نهایت زندگی و خانواده‌ها شکل بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: شرایطی که در ماه‌های اخیر در گیلان فراهم شده روزنه‌های امید بیشتری در این استان ایجاد کرده است.

تامینی آموزش و پرورش را مکانی برای تعلیم و تربیت فرزندان جامعه دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم این نهاد جایگاه خوبی در سطح کشور پیدا کند.

به گزارش فارس، امروز با حضور معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش مهدی حاجتی مدیرکل جدید آموزش و پرورش گیلان معرفی و از تلاش‌های 4 سال و 9 ماه ایوب نجف‌زاده مدیر پیشین این نهاد قدردانی شد.

انتهای پیام/2300/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول