اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 6 خبر داد

طراحی و اصلاح هندسی معابر مرکزی شهر تهران

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 6 از اصلاح هندسی معابر مرکزی شهر تهران در راستای ضرورت تامین ایمنی شهروندان خبر داد.

طراحی و اصلاح هندسی معابر مرکزی شهر تهران

محمدباقر اسدی در حاشیه سفر به شهرری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از طراحی و اصلاح هندسی معابر مرکزی شهر تهران خبر داد و گفت: منطقه 6 تهران به‌عنوان یکی از مناطق مرکزی و نسبتاً قدیم شهر تهران است این منطقه با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه آن و همچنین تمرکز مراکز تجاری، اداری، آموزشی و فرهنگی همه روزه پذیرای خیل وسیعی از شهروندان تهرانی بوده به همین منظور و در راستای ضرورت تامین رفاه حال شهروندان و همچنین سهولت تردد آنان اقدامات گوناگون و متنوعی در زمینه تردد شهروندان به اجرا گذارده شده است.

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 6 در ارتباط با این اقدامات اظهار داشت: بر این اساس به‌منظور روان‌سازی و ایمنی تردد در سطح معابر و پیاده‌روها در هشت محل در سطح منطقه، اجرای عملیات اصلاح هندسی، پیاده‌روسازی، مناسب‌سازی و اجرای رفیوژ میانی انجام شد.

اسدی در ادامه افزود: بر این اساس رفیوژ جداکننده در دو طرف خط یک (بی.آر.تی) حدفاصل میدان فردوسی تا ابتدای خیابان فخر رازی به متراژ 2 هزار و 700 متر طول احداث شده است همچنین از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا می‌توان به سرپوشیده کردن نهر بخشی از خیابان جمال‌زاده و خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی و بهسازی انهار، اجرای جداول و اجرای سنگدال با متراژ بیش از 320 متر طول اشاره کرد.

وی در ادامه به احداث پهلوگاه و ایستگاه اتوبوس در سطح منطقه خبر داد و افزود: احداث پهلوگاه و ایستگاه اتوبوس در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت به متراژ 120 متر طول با اجرای جدول، اجرای مالون، زیرسازی راه و کف‌سازی از اقدامات صورت گرفته در این محدوده است.

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 6 در پایان خاطرنشان کرد: تخریب جدول و مناسب‌سازی مسیر دوچرخه‌سوار در بلوار کشاورز در 20 متر طول، تخریب جدول، مناسب‌سازی پیاده‌رو جهت عبور ویلچر در خیابان ولیعصر (عج) و جمع‌آوری کامل رفیوژ جداکننده در دو مقطع خیابان ولیعصر (عج) از دیگر اقدامات صورت پذیرفته می‌باشد.

انتهای پیام/2462/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول