اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آمل:

مسئولان آملی پاسخگوی مطالبات 400 هزار نفر جمعیت این شهر باشند

امام جمعه آمل گفت: مردم از مسئولان انتظارات زیادی دارند و باید پاسخگوی 400 هزار نفر جمعیت این شهرستان باشند.

مسئولان آملی پاسخگوی مطالبات 400 هزار نفر جمعیت این شهر باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل،حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان فرمانداری ویژه آمل با بیان اینکه پست نعمت است اگر از آن برای رضایت خلق استفاده شود،اظهار داشت: اگر فردی از نعمت‌های خداوند را برخلاف فی سبیل‌الله هزینه کند کافر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان آمل از مسئولان آن انتظارات زیادی دارند و باید پاسخگوی 400هزار نفر در شهرستان باشیم، اظهار داشت: باید بدانیم مردم ولی‌ نعمت ما هستند و ما برای رضایت آنها چه کار خواهیم کرد.

رحمانی با تاکید بر اینکه این جایگاه‌ها لغزنده است و انسان را دچار کبر و غرور می‌کند،تصریح کرد: با شیوه‌ها و تفکرات انقلابی به دنبال برآوردن نیازها و خواسته‌های مردم باشیم و دچار غرور نشویم.

وی با بیان اینکه هر مسئولی باید مقام و منصب را تقدیر نظام اسلامی بداند،گفت: مسئولان باید بدانند که کار سنگینی بر دولت آنها است و باید در خط ولایت به مردم خدمت کنند.

امام جمعه آمل با اشاره به سخنان جای کری وزیر امور خارجه آمریکا بیان کرد: سخنان این فرد در روزهای گذشته ضدونقیض بوده و پریشان‌گویی است.

رحمانی با بیان اینکه این فرد در سخنان خود ثبات ندارد، تصریح داشت: این امر نشان می‌دهد که محور اعتقادی این کشورهای دینی نیست و به دنیایی وابسته‌اند که ثبات ندارد.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول