اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

نشست شورای دانشگاهیان جشنواره امام رضا(ع) برگزار شد

نشست شورای هماهنگی بخش دانشگاهی دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با حضور نمایندگان دانشگاه‌های برگزارکننده برنامه‌های علمی و پژوهشی این جشنواره در محل بنیاد برگزار شد.

نشست شورای دانشگاهیان جشنواره امام رضا(ع) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وب سایت شمس توس، سیدجواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در این نشست با اشاره به اینکه جشنواره امام رضا(ع) ظرفیت‌های بالقوه داوطلب در حوزه ترویج فرهنگ رضوی را شناسایی کرده است،گفت: این جشنواره الگویی را در زمینه مهندسی فرهنگی در عرصه اجرا و عمل ارائه داده است.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام محتشمی نماینده دانشگاه آزاد مشهد به بیان دیدگاه‌های خود در این نشست پرداخت و گفت: معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در دوازدهمین دوره جشنواره امام رضا(ع) همایش تعلیم و تربیت و سبک زندگی در فرهنگ رضوی را برگزار خواهد کرد.

همچنین هادی منوری که به نمایندگی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و همایش طب الرضا(ع) در این نشست حضور داشت، پس از قرائت شعری در مدح حضرت زهرا(س)، با بیان اینکه همایش طب الرضا(ع) قدیمی‌ترین همایش پژوهشی در جشنواره امام رضا(ع) است، افزود: از نتایج پر بار این همایش آن است که مشهد به قطب طب سنتی کشور تبدیل شده است.

دکتر مجتبوی رئیس دانشگاه آزاد گناباد هم به اهمیت و حساسیت برگزاری همایش ملی عرفان اسلامی در آموزه‌های رضوی اشاره کرد و گفت: این همایش اردیبهشت ماه 93 در گناباد برگزار خواهد شد و مقدمات برگزاری باشکوه آن هم اکنون در حال انجام است.

سرگلزهی از دانشگاه نیشابور هم از برگزاری نخستین همایش علمی-پژوهشی سلسله الذهب در قالب دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) توسط این دانشگاه خبر داد.

بر اساس این گزارش،  دانشگاه حکیم سبزواری با برگزاری جشنواره داستان نویسی رضوی ویژه دانشجویان و اساتید، دانشگاه فردوسی مشهد با برگزاری همایش ملی سیره و معارف رضوی و همچنین دانشگاه علوم قرآنی سبزوار با موضوع قرآن و میراث رضوی در دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) مشارکت دارند.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول