اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هاکی استان اصفهان:

تخلفات زیادی در مجمع فدراسیون هاکی صورت گرفت

رئیس هیئت هاکی استان اصفهان گفت: درمجمع فدراسیون هاکی تخلفات زیادی صورت گرفت و اعمال سلیقه زیادی انجام شد و به این دلیل از سازمان بازرسی کشور درخواست رسیدگی به این مساله را داریم.

تخلفات زیادی در مجمع فدراسیون هاکی صورت گرفت

مجید معین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی بنده به عنوان یکی از اعضا در جلسه حضور داشتم که در ابتدای جلسه به عنوان ناظر مجمع انتخاب شدم.

وی ادامه داد: در همان ابتدا اعتراض خود را براساس ماده 8 قانون نحوه تعدیل نیروی انسانی دستگاه‌های دولتی مصوب دی ماه 1366 مجلس شورای اسلامی که صراحتا اظهار دارد اشتغال به کار تمام بازنشستگان و افراد بازخرید شده در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی و شهرداری ها ممنوع است و اشتغال آنان به صورت غیر رسمی و برای مدت معین با تصویب هیئت وزیران مجاز خواهد بود در خصوص بهرام شفیع اعلام کردم.

رئیس هیئت هاکی استان اصفهان تصریح کرد: در جواب آقای خسروی‌وفا که ریاست مجمع را به عهده داشت، اظهار کرد که در جریان موضوع نیست اما در این مورد سوال کرده و مشکل رفع شده است،

معین تاکید کرد: پس از اعتراض من، نماینده بازرسی کل کشور نیز به حضور آقای شفیع در انتخابات اعتراض کرد و اعلام کرد که سازمان بازرسی کل کشور پیشتر به شفیع و وزارت ورزش وجوانان اعلام کرده که اگر مجوز دولت دریافت نشده باشد، وی حق شرکت در انتخابات را ندارد و اگر مجوز اخذ شده ، آن را به حضار نشان دهید که خسروی وفا در واکنش به این موضوع فقط اظهارات قبلی خود را تکرار کرد.

وی افزود: پس از این اتفاق نماینده سازمان بازرسی اعلام کرد که به محض آغاز صحبت‌های شفیع جلسه را ترک می‌کند زیرا مجمع وجهه قانونی خود را از دست داده و سپس نیز مجمع را ترک کرد.

معین با بیان اینکه بر اساس نامه مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در صورت حضور افراد بازنشسته در فهرست کاندیداها اخذ مجوز هیئت وزیران برای شرکت در انتخابات الزامی است، تصریح کرد: علاوه بر موضوع ذکر شده، موارد دیگری هم در سرپیچی از قانون مصوبه هیئت وزیران وجود دارد.

معین ادامه داد: بر اساس بند 6 ماده 5 همین مصوبه رؤسای هیئت‌های ورزشی استان‌ها و رئیس انجمن بانوان در رشته مربوط حق شرکت در مجمع را دارند که در مجمع فدراسیون هاکی نایب رئیس بانوان در رأی‌گیری شرکت کرد.

وی اضافه کرد: این در حالی است که از لحاظ ماهیتی این دو سمت رئیس انجمن بانوان و نایب رئیس بانوان متفاوت است، همچنین هیئت‌های آذربایجان شرقی و خوزستان که بر اساس سایت رسمی فدراسیون هاکی دارای سرپرست هستند، در رأی‌گیری شرکت کردند.

*سرپرست هیئت حق رأی ندارد

پیشکسوت هاکی اصفهان تاکید کرد: علاوه بر این مصوبه معاون وزارت ورزش در مصاحبه‌ای اعلام کرده سرپرستان هیئت حق رأی ندارند و با وجود تمامی این مستندات اگر سرپرستان هیئت‌ها حق رأی دارند چرا سرپرستان هیئت‌های سیستان و بلوچستان، فارس و قم به مجمع دعوت نشده بودند.

معین افزود: بر اساس همین ماده قانونی، دو نماینده از باشگاه‌های برتر در رشته مربوط باید در جلسه حضور پیدا می‌کردند که  باشگاه‌های نفت و گاز گچساران و شهرداری نقده نیز که سه سال متوالی قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر هستند، به عنوان نماینده باشگاه‌ها در مجمع حضور نداشتند.

ناظر انتخابات فدراسیون هاکی افزود: همچنین باید یک نفر داور از میان داورانی که دارای بالاترین درجه داوری هستند، در جلسه حاضر می‌شد در حالی که چندین داور بین‌المللی و ملی در این رشته فعالیت دارند، یک داور درجه 2 به عنوان نماینده این جامعه در جلسه حضور پیدا کرده بود.

معین با اشاره به حضور نماینده ورزشکاران نیز تصریح کرد: سه نفر از بهترین ورزشکاران قهرمان سال که در رقابت‌های مختلف بالاترین مقام را در آن رشته کسب کرده باشند، باید در مجمع حضور پیدا کنند که در این مورد نیز مانند تمامی موارد ذکر شده تخلف قانونی صورت گرفته و سلیقه‌ای رفتار شده است.

رئیس هیئت هاکی استان اصفهان با اشاره به نامه‌نگاری صورت گرفته با سازمان بازرسی کشور گفت: از سازمان بازرسی کشور درخواست داریم برای رسیدگی به تمامی تخلفات صورت گرفته در  مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی دستورات لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/63006/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول