اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محور مشهد به میامی روی داد

مرگ راننده و مصدومیت 3 سرنشین در تصادف پراید با کامیون

تصادف پراید با کامیون در محور مشهد - میامی یک کشته و سه مجروح بر جای گذاشت.

مرگ راننده و مصدومیت 3 سرنشین در تصادف پراید با کامیون

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مدیر حوزه سه سازمان آتش‌نشانی مشهد ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: طی تماس مردمی وقوع یک مورد تصادف واقع در محور مشهد – میامی به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی اعلام شد که در پی دریافت خبر بلافاصله گروه نجات و پیشگیری ایستگاه 15 آتش‌نشانی مشهد به محل حادثه عزیمت کردند.

آتش‌پاد سوم ابوالفضل تیموری افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد دو وسیله نقلیه در محور مشهد – میامی در منطقه‌ای موسوم به شهرک رضویه روی داد، راننده خودرو سواری پراید در دم جان باخت.

وی گفت: در این حادثه، یک کامیون و یک دستگاه خودرو سواری پراید به علت نامعلومی که توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است، با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: وقوع این حادثه منجر به محبوس و مجروح‌ شدن سه سرنشین خودرو پراید و کشته ‌شدن راننده آن شد.

تیموری گفت: نجاتگران آتش‌نشانی توانستند حادثه‌دیدگان را از داخل خودرو خارج کنند که در این بین راننده خودرو سواری که دچار مصدومیت شدید شده بود، نجاتگران ایستگاه 15 آتش‌نشانی وی را به سرعت با استفاده از تجهیزات هیدرولیک از داخل کابین درهم پیچیده این خودرو خارج کردند و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل دادند که با انجام معاینات اولیه توسط آنان مرگ وی تأیید شد.

وی با اعلام این‌که علت بروز این حادثه رانندگی توسط عوامل راهور در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: این عملیات پس از انتقال کامیون و پراید توسط جرثقیل به پارکینگ راهنمایی و رانندگی و همچنین پاکسازی محل حادثه به پایان رسید.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول