اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جهاد دانشگاهی اردبیل خبر داد

ارسال 746 قطعه عکس به دبیرخانه مسابقه دانشجویی عکس عاشورایی

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: 746 قطعه عکس به دبیرخانه مسابقه دانشجویی عکس عاشورایی ارسال شده است.

ارسال 746 قطعه عکس به دبیرخانه مسابقه دانشجویی عکس عاشورایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل، رامز نصیری صالح اظهار داشت: مقدمات و مراحل اجرایی این مسابقه از نخستین روزهای ماه محرم توسط جهاد دانشگاهی و نهادهای فرهنگی استان اردبیل آغاز و فراخوان آن منتشر شد و اختتامیه آن در روز سه‌شنبه 26 آذر ماه در سالن خطایی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقه با مشارکت 63 نفر از عکاسان و هنرمندان استان همراه بود، یادآور شد: 746 قطعه عکس به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده بود که محتوای آن برگزاری آئین‌های عزاداری و مذهبی مربوط به ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) است و فرهنگ عزاداری مردم را نشان می‌دهد.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل افزود: از این میان سه عکس به عنوان آثار برگزیده و سه عکس قابل تقدیر توسط هیئت داوران انتخاب شده و در آئین اختتامیه مورد تجلیل قرار می‌گیرند همچنین 30 اثر برتر نیز در قالب نمایشگاهی همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه به معرض دید عموم گذاشته می‌شود.

نصیری صالح گفت: در این مسابقه علاوه بر جهاد دانشگاهی و حوزه هنری که بخش‌های اجرایی و هنری برنامه را بر عهده داشتند نهادهای دیگر فرهنگی نیز همکاری ارزنده و موثری از خود نشان دادند.

این مسئول در پایان سخنان خود ابراز داشت: تبلیغات اسلامی استان اردبیل، سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، دانشگاه‌های محقق اردبیلی و علمی کاربردی واحد استان، عکاسی ژست و جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی استان اردبیل در اجرای مناسب این مسابقه مشارکت و همکاری نزدیکی داشتند.

انتهای پیام/62004/س/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول