اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

نگرش فرابخشی شرط لازم برای پیشرفت و توسعه استان سمنان است

استاندار سمنان، نگرش فرابخشی را شرط لازم برای پیشرفت و توسعه استان سمنان عنوان کرد.

نگرش فرابخشی شرط لازم برای پیشرفت و توسعه استان سمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد وکیلی امروز اظهار داشت: باید در جهت توسعه استان بر اساس مزیت نسبی هر یک از شهرستان‎ها برنامه‎ریزی کرد؛ بر اساس نگرش‎های بخشی و محدود به شهرستان و در این راه همه نیروهای اصیل و انقلابی به ویژه علما و روحانیان، ائمه جمعه و جماعت می‎توانند نقش بزرگی ایفا کنند و مانع دامن ‌زدن به اختلافات محلی و منطقه‎ای شوند.

وی با اشاره به برنامه‎های آتی خود در استان سمنان، کمبود آب و رشد منفی جمعیت در استان را دو تهدید اصلی در جهت توسعه ظرفیت‎های استان در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی و دانشجویی عنوان کرد و افزود: با برنامه‎ریزی درست باید از ظرفیت‎ها در جهت توسعه متوازن و پایدار استان سمنان بهترین استفاده را کرد.

وکیلی با تأکید بر فعال کردن سرمایه‎های موجود در استان سمنان اظهار داشت: در حال حاضر، به دلیل مشکلات اقتصادی توجه و تمرکز عمده دولت بر رفع آنهاست ولی این به معنای غفلت از امر فرهنگ جامعه نیست و ما باید در جهت بهبود وضعیت فرهنگی تلاش بیشتری کنیم.

وی ضمن تبیین مفهوم بصیرت، اطاعت از مقام معظم رهبری را محور اصلی هر تعریفی از بصیرت عنوان کرد.

استاندار سمنان بر لزوم تعمیق ارتباط میان احزاب و تشکل‎های سیاسی با مردم تأکید کرد و گفت: تشکل‎های سیاسی مختلف از جمله اصول‎گرایان باید توجه و نگرش ویژه‎ای به جوانان و جذب آنان داشته باشند.

رئیس شورای اصولگرایان استان سمنان ضمن بیان تاریخچه مختصری از نحوه تشکیل شورای اصولگرایان و عمده فعالیت‎های این شورا، هدف از تشکیل این جلسه را دیدار با نماینده دولت تدبیر و امید در استان و اعلام حمایت از کارگزار دولت که مورد تائید ولی‎فقیه است، عنوان کرد.

انتهای پیام/2249/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول