اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

افزایش تحریم‌ها دیوار بی‌اعتمادی را بلندتر کرد

امام جمعه دماوند گفت: با وجود همه تلاش‎های صورت گرفته توسط دستگاه دیپلماسی ایران، وضع تحریم‎های جدید و افزایش این فشارها، دیوار بی‎اعتمادی را بلند‎تر کرد.

افزایش تحریم‌ها دیوار بی‌اعتمادی را بلندتر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی روز 9 دی در سالن اجتماعات فرمانداری دماوند بیان کرد: ترک جلسه توسط هیئت مذاکره‎کننده،‌ یک اقدام انقلابی بود که از فرزندان انقلابی به فرموده مقام معظم رهبری، انتظاری جز این نمی‌رفت.

وی با اشاره به بازتاب خبری بالای این اقدام در رسانه‌ها اظهار داشت: ما باید قدردان این حرکت قهرمانانه نمایندگان کشور خود در پای میز مذاکره باشیم که بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به همه نشان دادند.

علاءالدینی شدت تحریم‌ها و افزایش این فشارها را برنامه‌ای از پیش تدوین شده خواند که با حرکت انقلابی نمایندگان ایران،‌ برنامه‌های از پیش تعیین شده دشمن با برخوردی که فکرش را نمی‌کردند مواجه شد.

وی 9 دی را تجلی پیوند مجدد مردم با ولی‎فقیه زمان خواند و افزود: عظمت این روز هم‌تراز با واقعه 19 دی ‌ماه 1356 بود که از این روز نیز به عنوان روز دفاع از مرجعیت یاد‌ می‌شود.

نماینده ولی‎فقیه در دماوند مرجعیت را به عنوان یک راه مطمئن برای رسیدن به امام زمان (عج) در برهه قبل از انقلاب اسلامی خواند و افزود: ‌اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین نظریه ولایت فقیه توسط امام خمینی (ره)، ما با راهی جدید که شاید میان‌بری به سوی بقیة‌الله (عج) باز شد آشنا و همراه شدیم.

علاءالدینی از ولایت فقیه به عنوان سندی گویا و کارآمد یاد کرد و ادامه داد: هر جا ضربه‎ای به این انقلاب وارد شده است نشان‎دهنده موقعیتی است که توصیه امام راحل مبنی بر پشتیبانی از ولایت فقیه کم‎رنگ شده است.

امام جمعه دماوند به اهمیت توجه به ولی‎فقیه در کنار ولایت فقیه اشاره و اظهار کرد: ما با بزرگداشت 9 دی در واقع می‌خواهیم بگوییم که هم به ولایت فقیه اعتقاد داریم و هم به ولی فقیه زمان عنایت داریم و همچون بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) امام خود را مانند کعبه می‌دانیم و با چرخش بر گرد آن راه را می‌یابیم.

علاءالدینی بار دیگر با تأکید بر اهمیت گرامیداشت حماسه 9 دی خاطرنشان کرد: عظمت 9 دی نقطه اتکا و وحدت نیروهای انقلابی درون نظام است.

وی این روز را بیعت مجدد 40 میلیون رأی‎دهنده با رهبر معظم انقلاب و آرمان‎های ایشان خواند که توانست اقتدار جمهوری اسلامی را در صحنه‎های بین‎المللی حفظ کند.

انتهای پیام/2568/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول