اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد

همکاری سازمان‌های ذیربط در اجرای طرح زمستانه

جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: در اجرای طرح زمستانه، حضور پلیس در صحنه، به تنهایی کفایت نمی‌کند و دیگر سازمان‌ها نیز به نوبه خود دارای نقش سازنده هستند.

همکاری سازمان‌های ذیربط در اجرای طرح زمستانه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، محمدرضا شکری‌پور در جلسه نشست مشترک طرح زمستانی سال 1392 در استان فارس، اظهار امیدواری کرد در سال جاری مانند سال گذشته و با کیفیت بیشتر با اجرای طرح زمستانی به مردم خدمات ارزنده ارائه شود.

وی اضافه کرد: تمام راهکارها و برنامه‌هایی که در دستورالعمل طرح زمستانی آمده لازم است عملیاتی و اجرایی شود تا شاهد خدمات‌رسانی مناسبی به مردم باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی فارس رمز موفقیت در اجرای این طرح را هم‌دلی و همکاری تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان در این طرح دانست و گفت: با وجود همدلی،‌ تعامل و همکاری موجود بین دستگاه‌های اجراکننده طرح زمستانه در این استان، زمستان امسال نیز این ماموریت را با موفقیت و بدون کمترین مسئله و حادثه پشت سر می‌گذاریم.

شکری‌پور توفیقات سال قبل را نیز مدیون همکاری سایر سازمان‌های ذیربط در اجرای طرح زمستانه با پلیس عنوان کرد و افزود: پلیس فارس نیز آمادگی کامل را برای همکاری با این عزیزان دارد تا این ماموریت به خوبی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح زمستانه حضور پلیس در صحنه، به تنهایی کفایت نمی‌کند و دیگر سازمان‌ها نیز به نوبه خود دارای نقش سازنده هستند.

انتهای پیام/2448/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول