اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیر آموزش و پرورش پاکدشت

ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش پاکدشت اعلام شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت ضمن تبریک هفته پژوهش ویژه‌برنامه‌ه ای این شهرستان را اعلام کرد.

ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش پاکدشت اعلام شد

به گزارش خبرگزای فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت،‌ غلامعلی خانی در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش نیز باید به عنوان یک رکن اصلی پیش روی شورا قرار بگیرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش و مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان، ضمن پیگیری مصوبات گذشته، گزارشی از فعالیت های انجام شده شورای آموزش و پرورش را ارائه داد.

وی با اشاره به نام گذاری بیست و پنجم آذر ماه به نام روز پژوهش و اشاره به ویژه برنامه‌های این هفته در این شهرستان گفت: ویژه برنامه‌های متعددی برای گرامیداشت هفته پژوهش در شهرستان پاکدشت در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت برگزاری جلسات متعدد، به صدا در آوردن زنگ پژوهش در آموزشگاه فرزانگان شیخ مفید، تقدیر و تجلیل از پژوهشگران برتر و مولفان و کسانی را که در بحث مجلات و نشریات دارای رتبه بودند، از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در هفته پژوهش این شهرستان دانست.

وی همچنین به برگزاری جلسه‌ای با عنوان نانو با حضور دانش آموزان و اساتید مجرب در سالن اجتماعات اداره و همایش‌های کشوری و استانی در تاریخ‌های 26 و 27 آذر ماه اشاره داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت با اشاره به این که در طول مدتی کوتاه، فعالیت‌های خوبی چه در بحث سخت افزار و چه در بحث نرم افزاری در پاکدشت انجام شده است، گفت: از تعداد 265 مدرسه قریب به 225 مدرسه در حال هوشمند سازی است که 85 درصد مدارس شهرستان تعدادی از کلاس‌های مدرسه خود را به امکانات هوشمند تجهیز می‌کنند.

خانی با اشاره در مدارس ابتدایی کتابخانه‌ها بیشتر به صورت کلاسی بوده تادانش آموزان بتوانند به سهولت از این کتابخانه‌ها استفاده کنند، گفت: علاوه بر کتابخانه‌های مدارس، 563 کتابخانه کلاسی نیز وجود دارد.

خانی اظهار داشت: در همین راستا، نشست‌هایی با مسئولین اداره کتابخانه‌‌های عمومی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادهای مرتبط جهت هم‌اندیشی در ارتباط با توسعه کتابخانه‌ها برگزار شده است و تلاش می‌شود کتاب و کتابخوانی  و فرهنگ مطالعه را توسعه دهیم.

مدیر آموزش و پرورش پاکدشت ادامه داد:  نبودن کتابدار در مدرسه، ترغیب و تشویق در برای مطالعه، حضور موثر دانش آموزان و اولیا در کتابخانه، کم بودن کتاب با توجه به سن دانش آموزان در مدارس، اهدای کتاب از سوی خانواده‌ها به مدارس، ایجاد فرهنگ کتابخوانی، از مهم ترین اولویت‌های پیش رو است.

خانی اظهار داشت: گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش نیز باید به‌عنوان یک رکن اصلی پیش روی شورا قرار بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین و موثرترین شوراها، شورای آموزش و پرورش است که می‌تواند در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش نقش به سزایی را ایفا کند.

مدیر آموزش و پرورش پاکدشت با اشاره به این که آئین نکوداشت هفته شورای آموزش و پرورش از بیست و سوم تای سی‌ام دی ماه برگزار خواهد شد، گفت: تمام هدف این بود که در این هفته جهت گرامیداشت، آئین های مختلفی در مدارس  و همچنین آئین متمرکزی در سطح شهرستان با حضور مسئولان جهت معرفی برنامه‌ها، اقدامات انجام شده و تقدیر و تجلیل از فعالان در این عرصه برگزار شود.

انتهای پیام/2462/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول