اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‎های عمومی استان تهران:

مشکلات موجود در ساخت کتابخانه عمومی مرکزی دماوند رفع شود

مدیرکل کتابخانه‎های عمومی استان تهران گفت: مشکلات موجود در ساخت کتابخانه عمومی مرکزی دماوند باید با همکاری همه مسئولان رفع شود.

مشکلات موجود در ساخت کتابخانه عمومی مرکزی دماوند رفع شود

سیدجواد سادات‎فاطمی در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بیان کرد: در جریان بازدیدی که اخیراً از پروژه کتابخانه عمومی مرکزی دماوند داشتم، می‎توان گفت که این پروژه در صورت تکمیل، شاید بهترین کتابخانه عمومی کشور باشد.

مدیرکل کتابخانه‎های عمومی استان تهران استفاده مفید از فضا در این کتابخانه را از مزایای پروژه خواند و افزود: مطابقت این کتابخانه با استانداردهای بین‎المللی، واقع شدن آن در بهترین نقطه شهر و داشتن چشم‎انداز بسیار زیبا از شهر دماوند، این پروژه را به یکی از کتابخانه‎های بی‎نظیر در کشور بدل خواهد کرد.

سادات‎فاطمی با بیان اینکه مسئولان شهرستان دماوند باید برای رفع اندک مشکلات موجود بر سر راه این پروژه اقدام کنند، تصریح کرد: با ایجاد راه دسترسی و اخذ مجوزهای مربوطه برای این کتابخانه، می‎توان کار را ادامه داد.

وی در ادامه سرانه مطالعه در کشور در آخرین پژوهش را 79 دقیقه در روز خواند و اظهار کرد: این سرانه شامل مطالعه ادعیه، قرآن، کتب درسی و غیردرسی، روزنامه و مجله و مطالعه در فضای مجازی یا کتاب الکترونیک است.

مدیرکل کتابخانه‎های عمومی استان تهران همچنین به معرفی سایت کتاب‎خوانان حرفه‎ای پرداخت و بیان کرد: این سایت به آدرس booki.ir یکی از بزرگ‎ترین منابع معرفی کتب مختلف به تفکیک موضوعی است.

وی خاطرنشان کرد: این شبکه الکترونیکی مربوط به نهاد کتابخانه‎های عمومی کشور بوده و همیشه بیش از 30 مسابقه کتاب‎خوانی در این شبکه الکترونیکی در جریان است.

انتهای پیام/2568/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول