اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پژوهش

پژوهشگران برتر سپاه قم تجلیل شدند

به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش و با حضور فرمانده و کارکنان سپاه استان قم از پژوهشگران برتر سپاه با اعطای لوح و هدیه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

پژوهشگران برتر سپاه قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر قم که با حضور سردار مهدوی‌نژاد، فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع)، حجت‌الاسلام ولی‌زاده جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم و همچنین پایوران و سربازان و به همت معاونت دانش و پژوهش در حسینیه ثارالله ستاد سپاه استان قم برگزار شد، حجت‌الاسلام محمد قدیمی‌نژاد طی سخنانی گفت: جوامع غربی دریافتند که فقط به سراغ علم رفتن مفید نخواهد بود و باید علم را در کنار مسائل تجربی به کار بست.

این استاد حوزه اقدامات سپاه را در عرصه‌های گوناگون بسیار موثر دانست و ادامه داد: سپاه باید با معنویتی که دارد در عرصه پژوهشی با قوت بیشتری عمل کند تا همانند سایر زمینه‌ها باعث پیشرفت چشمگیری شود.

وی به‌کارگیری ابتکار عمل در عرصه‌های مختلف را از دیگر عوامل موفقیت دانست و خاطرنشان کرد: سپاه باید در پژوهش علاوه بر جنبه مادی به جنبه معنوی هم توجه ویژه‌ای داشته باشد تا در این عرصه همانند سایر زمینه‌ها موثر عمل کند.

حجت‌الاسلام قدیمی‌نژاد کاربرد را در پژوهش دارای جایگاه ویژه‌ای دانست و ادامه داد: سپاه باید در عرصه پژوهش مصرف‌کننده علوم حوزوی باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه علم را پایه پیشرفت کشور خواند و گفت: وقتی از علم روز برخوردار باشیم خواهیم توانست با اشخاص و اشیا رابطه مفید برقرار کنیم.

گفتنی است، در پایان از افرادی که در سپاه علی بن ابی طالب (ع) به پژوهش توجه خاصی داشتند، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول