اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

ملت ایران با تاسی به امام حسین (ع) همواره شکست‌ناپذیر خواهد بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب (ع) گفت: ملت ایران تا روح و خون حسینی در رگ‌هایش جاری است همواره شکست‌ناپذیر خواهد بود و یقین بدانید که این مردم و بسیجیان هستند که آمریکا را به سزای اعمالش خواهند رساند.

ملت ایران با تاسی به امام حسین (ع) همواره شکست‌ناپذیر خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری در جمع کارکنان لشکر عملیاتی 17 علی بن ابیطالب (ع) گفت: آمریکا صدها جنایت رسمی و روشن در دنیا انجام داده و تمام جنایات خود را در مقابل چشمان هزاران نفر از بی‌گناهان در کتاب ننگین اعمالش به ثبت رسانیده است.

وی نقش بسیجیان را در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم دانست و افزود: ملت شهیدپرور ایران تا زمانی که روح و خون حسینی در رگ‌هایش جاری است همواره شکست‌ناپذیر و نفوذناپذیر خواهد بود و یقین بدانید که این مردم و بسیجیان خواهند بود که آمریکا را به سزای اعمالش خواهند رساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به آیه 32 سوره فاطر گفت: انسان ظالم کسی است که بر محور نفس خود عمل کند و این آمریکاست که امروز بر هوای نفس خود نمی‌تواند غلبه کند و خود را در چشم همه ملت‌های دنیا ذلیل و خفیف کرده است.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول