اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ماسال خبر داد

کشف 1500 کیلو چوب قاچاق در ماسال

فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری قاچاقچی و کشف یک هزار و 500 کیلو چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف 1500 کیلو چوب قاچاق در ماسال

رحیم مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماسال با اشاره به آغاز طرح زمستانی پلیس اظهار کرد: پلیس ماسال با بهره‌گیری از تمام امکانات آماده ارائه خدمات به شهروندان و مسافران است.

وی افزود: مأموران انتظامی در نخستین روز اجرای طرح زمستانی و به منظور پیشگیری از وقوع تصادفات و حوادث احتمالی تعداد 6 دستگاه خودرو و 6 دستگاه موتورسیکلت معیوب و متخلف را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

فرمانده انتظامی ماسال پلمب یک واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط و دستگیری 3 نفر مظنون به سرقت را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد.

وی یادآور شد: شهروندان ماسالی هرگونه تردد افراد ناشناس و مشکوک را به قید فوریت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند تا با برخورد به موقع پلیس از وقوع جرایم احتمالی پیشگیری شود.

مهدی‌زاده درباره کشف 1.5 تن چوب قاچاق در ماسال خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه با هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق به ماسال مأموران یگان امداد حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای در حال عبور به یک دستگاه خودروی نیسان حامل چوب مظنون شدند.

وی با بیان اینکه پلیس با توقیف خودرو از آن بازرسی کرد، افزود: در این بازرسی مقدار یک‌هزار و 500 کیلوگرم چوب قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی ماسال دستگیری متهم و تشکیل پرونده برای وی را از اقدام‌های این نیرو ذکر کرد و یادآور شد: متهم به همراه تمام اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

انتهای پیام/84001/ذ20 /پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول