اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل بارش برف و برودت هوا صورت گرفت

تداوم تعطیلی مدارس آذربایجان‌شرقی در روز یکشنبه

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی تداوم تعطیلی بیشتر مدارس آذربایجان‌شرقی بر اثر بارش برف و برودت هوا را طی فردا یکشنبه 24 آذر ماه جاری اعلام کرد.

تداوم تعطیلی مدارس آذربایجان‌شرقی در روز یکشنبه

رشید رضایی دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: فردا یکشنبه 24 آذر ماه جاری مدارس برخی مناطق استان آذربایجان‌شرقی به دلیل بارش برف و برودت هوا و همچنین مسدود بودن راه‌های مواصلاتی و روستایی تعطیل اعلام شده است.

وی تصریح کرد: مدارس پیش دبستانی و ابتدایی همچنین مدارس استثنایی تبریز در نوبت صبح در نواحی پنجگانه تبریز تعطیل خواهد بود.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و راهنمایی نوبت صبح در شهر اهر و همچنین تمام مقاطع مدارس روستاهای تابعه این شهرستان تعطیل است.

رضایی تصریح کرد: در مناطق دیگر شامل مرند، اسکو، شهر جدید سهند و خسروشاه نیز در نوبت صبح مدارس پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل است.

وی افزود: مدارس نوبت صبح و بعد از ظهر شهر هوراند در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و راهنمایی و همچنین در روستاهای تابعه آن نیز مدارس تمام مقاطع تحصیلی تعطیل است.

رضایی گفت: همچنین مدارس تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح در مناطق مهربان، سراب خاروانا، چارایماق، بستان‌آباد، تیکمه‌داش و هشترود تعطیل است.

وی تصریح کرد: در منطقه کلیبر مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح در شهر کلیبر تعطیل بوده و در روستاهای تابعه نیز مدارس تمام مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در ادامه مدارس پیش دبستانی و ابتدایی منطقه هریس و مدارس تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر در منطقه ورزقان را از سوی آموزش و پرورش استان تعطیل اعلام کرد.

وی در خاتمه تاکید کرد: در منطقه مراغه نیز نوبت صبح در خود شهر مراغه مدارس تمام مقاطع و مدارس نوبت صبح و بعد از ظهر روستاهای تابعه مراغه در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل است.

انتهای پیام/60001/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول