اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت و آموزش سپاه میامی:

جامعه به تربیت دینی بیشتر توجه کند

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان میامی گفت: جامعه در برهه کنونی باید به تربیت دینی بیشتر توجه کند و لازم است تا این امر را در خانواده‏ها گسترش داد.

جامعه به تربیت دینی بیشتر توجه کند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام اباذر محمدی امشب در جلسه شایستگی‌های پاسداری طرح‏های صادقین و ناصرین سپاه شهرستان میامی در رابطه با موضوع اهمیت نیت در اعمال انسان‌ها اظهار کرد: نیت اساس و شاکله اعمال انسانی است و نیت خوب و بد ذات انسان‎ها را به خوبی و بدی تناسب می‌کند.

وی افزود: به واسطه نیت و دوست‎ داشتن عمل خوب همانند امام حسین (ع) در کربلا ما هم می‌توانیم به ثواب عمل آنها دست پیدا کنیم و در حدیثی از پیامبر (ص) نقل شده است که می‌فرماید «هر کس عمل مردمی را دوست داشته باشد با آن مردم محشور می‌شود».

در ادامه، یکی از کارشناسان مذهبی اظهار کرد: بنیان‎گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است و بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکیلات آن را همه مجاهدان راه خدا از اولین تا آخرین امضا کرده‌اند.

مهدی رعایتی افزود: از دیدگاه امام راحل، بسیجی مجاهد راه خداست و اینکه چگونه انسان می‌تواند این جایگاه را پیدا کند آیه 20 سوره توبه «الذین امنوا و هاجرو و جاهدو فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله اولئک هم الفائزون» است؛ بنابراین بسیجی باید مصداق این آیه باشد.

وی ادامه داد: کسانی که ایمان واقعی آورند و در راه خدا هجرت کنند، بالاترین درجه را در پیشگاه خداوند دارند و رستگار خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) می‌فرمایند «خدایا مرا با بسیجیان محشور گردان».

در حاشیه مطالبی در خصوص تزکیه نفس و چگونه پاک زندگی کردن توسط ابوالقاسم کشاورزیان، مسئول بازرسی سپاه شهرستان میامی در جمع سربازان وظیفه ارائه شد.

انتهای پیام/2249/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول