اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه آسیا:

3 تست دوپینگ از شرکت‏‌کنندگان ایرانی گرفته شد

نفر برتر رده سنی بالای 100 کیلوگرم مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ و پرس سینه آسیا گفت: فیلیپینی‌‏ها از شرکت‏‌کنندگان ایرانی سه تست دوپینگ گرفتند.

3 تست دوپینگ از شرکت‏‌کنندگان ایرانی گرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مجید بزرگی عصر امروز در آیین استقبال از برترین‏‌های مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ و پرس سینه آسیا در جمع مردم و مسئولان دماوند اظهار کرد: افتخار ما در این رقابت‌ها، این بود که 33 نماینده شرکت‏‌کننده ایرانی، 10 مدال طلا را از آن خود کردند و چهار مدال طلا توسط ورزشکاران دماوند و رودهن کسب شد.

بزرگی، این اتفاق را یکی از آرزوهای ورزشکاران شهرستان دماوند خواند و افزود: امیدواریم روزی برسد که 20 قهرمان یک مسابقه بین‏‌المللی، از ورزشکاران شهرستان دماوند باشند.

این قهرمان ورزشی، با اشاره به شرکت 17 کشور آسیایی در این رقابت‌ها تصریح کرد:‌ تنها دو کشور از آسیا در این مسابقات شرکت نداشتند و دلیل عدم حضور قزاقستان نیز مثبت بودن تست دوپینگ ورزشکاران این کشور اعلام شده بود.

نفر برتر رده سنی بالای 100 کیلوگرم مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ و پرس سینه آسیا در فیلیپین با بیان اینکه از شرکت‏‌کنندگان ایرانی سه تست دوپینگ گرفته شد، افزود: دو تست از این تعداد از ورزشکاران دماوند گرفته شد که اول از خود بنده و سپس در روز بعد از سعید نادری به دلیل اینکه رکورد زده بودیم، تست گرفته شد.

بزرگی افزود:‌ با توجه به جو حاکم و تحت تأثیر حذف مادام‌العمر یکی از قهرمانان سنگین وزن کشور از میادین ورزشی به دلیل دوپینگ، استرس خاصی در فضا و بین شرکت‏‌کنندگان ایرانی حاکم بود که خوشبختانه با موفقیت این مرحله را نیز پشت سر گذاشتیم.

نفر برتر رده سنی بالای 100 کیلوگرم مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ و پرس سینه آسیا در فیلیپین در خصوص چگونگی برگزاری و سطح کیفی مسابقات بیان کرد: این مسابقات با عنوان قهرمانی پاورلیفتینگ و پرس برگزار و برای نخستین بار به صورت کلاسیک و بدون لباس در فیلیپین انجام شد و از جذابیت خاصی برخوردار بود.

بزرگی ضمن تقدیر از مسئولان شهرستان دماوند به ویژه مدیران ورزشی سابق و حال حاضر دماوند بیان کرد: زحمات این افراد را هیچ‌گاه فراموش نخواهیم کرد و کسب این افتخار را مدیون حمایت‌ها و زحمات آنها هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ در این مسابقات،‌ مجید بزرگی در گروه بالای 100 کیلوگرم بزرگسالان، رکورد جهانی را به میزان 12.5 کیلوگرم جابه‌جا و مقام قهرمانی این رقابت‏‌ها را از آن خود کرد.

سعید نادری نیز با جابه‌‏جایی رکورد 10 کیلوگرمی در گروه بالای 120 کیلوگرم، در رقابتی نفس‌گیر با شرکت‏‌کننده ژاپنی، موفق شد مقام نخست آسیا را از آن خود کند.

این گزارش حاکی است؛ فرامرز میرکیانی از رودهن در گروه پیشکسوتان مقام اول و فرزندش، امید میرکیانی در گروه جوانان و نوجوانان مقام‌ دوم گروه‌های خود در آسیا را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/2568/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول