اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

انتخاب مدیران قزوین بر اساس شایسته‌سالاری است

استاندار قزوین گفت: در انتخاب مدیران استانی تجربه، لیاقت و تخصص را مد نظر قرار داده و انتخاب مدیران استان بر اساس شایسته سالاری خواهد بود.

انتخاب مدیران قزوین بر اساس شایسته‌سالاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین که عصر امروز در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشور حفظ روحیه تعامل، تفاهم و همفکری را در برنامه کاری خود قرار داده‌ام.

وی افزود: استان قزوین از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است که برای بهره‌مندی از تمام این ظرفیت‌ها باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود.

این مسئول اضافه کرد: نیروی انسانی متخصص و ماهر که دل در گرو رشد و تعالی هرچه بیشتر استان دارند، در صدر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان قزوین قرار دارد.

استاندار جدید قزوین عنوان کرد: باید با تدبیر از تمام ظرفیت‌های استان قزوین برای رشد و توسعه این استان استفاده کرد.

روزبه با اشاره به اینکه استان قزوین 3 هزار شهید دارد، تصریح کرد: همچنین این استان از وجود پربرکت 6 هزار جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس و 700 آزاده نیز برخودار است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان قزوین در حوزه گردشگری بیان کرد: ظرفیت‌های حوزه گردشگری قزوین یکی از مزیت‌های این استان به شمار می‌رود که فعالیت در این حوزه با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد تا از این طریق از ظرفیت‌های این بخش به درستی استفاده شود.

این مسئول با اشاره به پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام استان ابراز داشت: تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در استان قزوین در اولویت برنامه‌ها قرار داشته و وظیفه خود می‌دانم پروژه‌های نیمه‌تمامی که از مدیران پیشین به جا مانده را تا جایی که مقدور باشد، به اتمام برسانم.

استاندار جدید قزوین خاطرنشان کرد: در انتخاب مدیران استانی تجربه، لیاقت و تخصص را مدنظر قرار داده و انتخاب مدیران استان بر اساس شایسته‌سالاری خواهد بود.

روزبه افزود: در انتخاب مدیران باید دقت زیادی صورت گیرد زیرا باید افرادی در سمت مدیریت دستگاه‌های اجرایی استان قزوین فعالیت کنند که توانمندی انجام مسئولیت پذیرفته را داشته باشند.

گفتنی است، مرتضی روزبه دومین استاندار بومی قزوین است و پیش از این معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین بوده و تجربه فرمانداری قزوین را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/77010/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول