اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان:

مالک باشگاه ملوان تمام هزینه‌های آن را پرداخت می‌کند

عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان انزلی گفت: مالک جدید باشگاه تمام هزینه‌های آن را تا پایان فصل آینده پرداخت می‌کند.

مالک باشگاه ملوان تمام هزینه‌های آن را پرداخت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، محمدرضا بدیعی‌فر امروز در جریان انتقال باشگاه ملوان به بخش خصوصی اظهار کرد: اقدام‌های اخیری که صورت گرفته حاصل رایزنی‌های بلند مدت مسئولان انزلی است.

وی افزود: با توافق‌های صورت گرفته، مالک جدید باشگاه ملوان تمام هزینه‌های این باشگاه قدیمی و محبوب را تا پایان فصل آینده را می‌کند.

 *محجوب مالک جدید باشگاه ملوان

عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان انزلی گفت: «سیروس محجوب» از امروز مالک خصوصی باشگاه ملوان بندرانزلی نماد اقتدار نیروی دریایی ارتش ایران در عرصه ورزش است.

وی خاطرنشان کرد: به‌زودی در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره برنامه‌هایی که مالکان جدید به آنها متعهد شده‌اند در زمینه مشکلات و مطالبات مجموعه اداری و ساختاری ملوان و نیز وضعیت بازیکنان، کادر فنی و تیم‌های پایه و دیگر مسائل به صورت یک گزارش کامل به آگاهی عموم می‌رسد.

بدیعی‌فر درباره وضعیت مدیر عامل فعلی باشگاه ملوان تصریح کرد: این اقدام‌ها در راستای پیگیری‌ها و تلاش‌های صادق درودگر است.

وی خاطرنشان کرد: با توافق نهایی که منعقد شد مشکلات باشگاه ملوان برطرف می‌شود به گونه‌ای که شایسته مردم قهرمان انزلی باشد.

عضو هیئت مدیره ملوان انزلی متذکر شد: درباره صادق درودگر مشکلی وجود ندارد و تلاش‌های زیادی برای ملوان در این مدت انجام داده و بدیهی است که این اقدام‌های مسئولان شهر، برای برطرف شدن مشکلات مالی ملوان بوده و ارتباطی به موضوع ماندن و یا رفتن درودگر ندارد. 

*وظیفه مسئولان شهر انزلی در قبال ملوان

وی با بیان اینکه مسئولان شهری و شورای اسلامی شهر انزلی وظایفی در قبال مردم این شهر و ملوان دارند، یادآور شد: در چارچوب قانونی اختیارات توانستیم به تعهدات خود جامه عمل بپوشانیم و بقیه به‌عهده خود آقایان است که چگونه با یکدیگر توافق کنند و در کنار هم به فعالیت بپردازند. بدیعی‌فر، افزود: برای ما توجه هر چه بیشتر به تیم‌های پایه و نیز تمرکز بر مکتب ملوان از اهمیت بالایی برخوردار است که در حد توان در ادامه نیز یار و یاور این باشگاه مردمی خواهیم بود. 

*سهام باشگاه ملوان تا پایان فصل آینده سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس «هبه» شده است 

رئیس شورای شهر انزلی درباره وضعیت سهامداران ملوان خاطرنشان کرد: اعضای هیئت مدیره باشگاه ملوان در حال حاضر فرماندار انزلی، ناخدا یکم حداد، آذرگون، رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی و نیز شهسواری، تهرانی‌مقدم و اکبر غمخوار هستند.

وی با اشاره به اینکه «سیروس محجوب» عضو هیئت مدیره باشگاه نیست، متذکر شد: در اصل سهام باشگاه ملوان در قراردادی از این تاریخ تا پایان فصل آینده سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس «هبه» شده است.

*پرداخت 3 میلیارد ریال از طرف هدایتی به بازیکنان ملوان

بدیعی‌فر با قدردانی از هدایتی برای کمک‌های گذشته او به باشگاه ملوان، از پرداخت مبلغ 3 میلیارد ریال دیگر از طرف هدایتی به منظور کمک به پرداخت 20 درصد دیگر مطالبات بازیکنان ملوان خبر داد و یادآور شد: در هفته آینده این مبلغ به بازیکنان داده می‌شود. 

*قول پاداش غمخوار به بازیکنان ملوان انزلی

به گفته وی، اکبر غمخوار از طرف محجوب به عنوان رئیس هیئت مدیره جدید باشگاه ملوان معرفی شده است.

به گزارش فارس، غمخوار قول پرداخت پاداشی مناسب به بازیکنان ملوان در صورت کسب پیروزی در دو دیدار آینده را داده است.

انتهای پیام/84001/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول