اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد خبر داد‌

فعالیت 35 باشگاه بولینگ در سطح استان‌های کشور

دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد شمار باشگاه‌های فعال بولینگ در سطح استان‌های کشور را 35 باشگاه عنوان کرد.

فعالیت 35 باشگاه بولینگ در سطح استان‌های کشور

علی اصغر فوادیان امروز در حاشیه سفر به خراسان شمالی به خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و 500 باشگاه بیلیارد نیز هم‌اکنون در کشور فعالیت دارند و این فدراسیون برای تاسیس باشگاه‌ها با سرمایه گذاران همکاری لازم را خواهد داشت.

دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد ادامه داد: فدراسیون بولینگ و بیلیارد به دنبال افزایش باشگاه‌ها در سطح کشور و جذب علاقه‌مندان بیشتر به این رشته برای تاسیس باشگاه‌های جدید بوده و با سرمایه‌گذاران همکاری می‌کند.

به گفته وی در حال حاضر دو یا سه کارگاه در کشور کار ساخت میزهای بیلیارد را بر عهده دارند و فدراسیون می‌تواند با معرفی علاقه‌مندان به تاسیس باشگاه به این کارگاه‌ها با شرایطی امکانات مورد نیاز خود را فراهم کنند.

فوادیان تغییر ذهنیت‌های موجود در مورد حاشیه‌های این رشته را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: برای این مهم نیازمند تغییر نگرش مردم با همکاری رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی هستیم.

وی درباره وضعیت ‌تیم ملی بولینگ و بیلیارد هم توضیح داد: تا زمان برگزاری بازی‌های آسیایی تمهیداتی صورت گرفته تا با برپایی مسابقات انتخابی نفرات جدید با توانایی بالا به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد خاطر نشان کرد: به منظور آماده‌سازی تیم بولینگ هم تا زمان شروع مسابقات آسیایی 6 مسابقه رنکینگ کشوری پیش‌بینی شده که نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/63002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول