اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی:

راه برون‌رفت از مشکلات انتخاب افراد کارآمد است

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب افرادی کارآمد و کسانی که از اهلیت بالاتری برخوردار هستند برای پذیرش مسئولیت، تنها راه برون‌رفت از تنگناها و مشکلات موجود است.

راه برون‌رفت از مشکلات انتخاب افراد کارآمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدحسن ابوترابی‌فرد در مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین که امروز در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: انسجام مدیران و مسئولان استان قزوین در انتخاب استاندار جدید نویدبخش آینده‌ای روشن و ارتقای کارایی استان است.

وی افزود: اگر استان قزوین را در مقایسه با جمعیت و مساحت مورد ارزیابی قرار دهیم در همه عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، علمی و اجتماعی رتبه نخست را در کشور دارد.

این مسئول اضافه کرد: قزوین بدون در نظر گرفتن مساحت و جمعیت نیز جزو چهار استان برتر کشور در زمینه‌های مختلف به شمار می‌رود که این موضوع نشان از ظرفیت بالای استان قزوین دارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در استان قزوین زمینه و شرایط لازم برای تحقق اهدافی که دولت تدبیر و امید روی آن‌ها تأکید دارد، فراهم است.

ابوترابی‌فرد تصریح کرد: استان قزوین با توجه به ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند در تعالی و توسعه علمی، اقتصادی و اجتماعی کشور به عنوان یک استان پیشرو با هماهنگی و انسجام فعالیت کند.

وی بیان کرد: دغدغه همه مسئولان کشور پیشرفت و تعالی کشور در سایه اتخاذ تصمیم مبتنی بر علم و دانش و نگاه صحیح و کارشناسی است.

این مسئول گفت: راه برون رفت از همه تنگناها و مشکلات موجود این است که افرادی که از اهلیت بالاتری برخوردار هستند را برای مسئولیت‌ها برگزینیم.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکیداتی که در دین اسلام نسبت به صبر پیشه کردن شده است، ابراز داشت: فرمان به صبر که در آیات و روایات توصیه زیادی به آن شده متوجه آحاد مردم جامعه است.

ابوترابی‌فرد افزود: هر یک از افراد مومن باید در زندگی خود اهل صبر باشند زیرا صبر در کنار حق و ایمان کلیدواژه سعادت دنیا و آخرت به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: قرآن پس از مأموریت صبر مأموریت دیگری را متوجه جامعه ایمانی می‌کند که آن صبر جمعی است که در دو حوزه تحلیل و بررسی می‌شود.

این مسئول ادامه داد: یکی از این حوزه‌ها صبر در برابر صفوف دشمنان است و اینکه در برابر جبهه کفر کنار یکدیگر باشیم و هماهنگ و استوار عمل کنیم.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: قرآن می‌فرماید که صبر شما می‌تواند ضعف دیگران را جبران کرده و به یاری دیگران بشتابد.

ابوترابی‌فرد گفت: بر اساس آیات قرآن و روایات دین مبین اسلام آحاد مردم در یک جامعه دینی و اسلامی باید در امور مختلف با یکدیگر همفکری داشته و هماهنگ عمل کنند تا مصداقی برای واژه «صابرون» که در قرآن بیان شده باشند.

وی با اشاره به انتخاب مرتضی روزبه به عنوان استاندار جدید قزوین اظهار کرد: استاندار جدید قزوین با تدبیر شایسته وزیر کشور و هیئت دولت انتخاب شده و از این پس سکان‌دار مدیریت اجرایی استان قزوین است.

این مسئول افزود: استاندار جدید قزوین در بین استانداران دولت یازدهم از معدل بالا و قابل قبولی در عرصه تجربه طولانی مدیریت اجرایی به خصوص در حوزه‌های مرتبط با مسئولیت استانداری برخوردار است.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استاندار جدید قزوین یک چهره فرهنگی و اخلاقی ممتاز و برآمده از اصولگرایان دلباخته انقلاب است که با شناخت عمیقی نسبت به مسائل استان به واسطه پذیرش مسئولیت‌های مدیریتی در این جایگاه قرار گرفته است.

ابوترابی‌فرد ادامه داد: سوابق اجرایی در کنار یک فهم عمیق و کارنامه‌ای ستودنی در وفاداری به اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و امام راحل اطمینان خاصی نسبت به وی به وجود آورده است.

وی با تقدیر از فعالیت‌های استاندار سابق قزوین خاطرنشان کرد: آقای عجم، استاندار سابق قزوین در دوران خطیر مسئولیت خود که دورانی حساس بود در کمال شایستگی و وفاداری به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و امام راحل توانست به وظایفش عمل کند.

انتهای پیام/77010/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول